Sizde bir güzellik yapmak ister misiniz?

11:25:00

Sizlere güzel bir projeden bahsetmek istiyorum arkadaşlar.Yazar arkadaşımız Nesimi Halis güzel bir kitap çıkartmış bu kitabın güzelliğinin sebebi,gelirinin engelli kardeşlerimize bağışlanıyor olması.Bende sipariş verdim bir kaç gün içinde elimde olacak inşallah.Fiyatı çok cüz'i bir miktar.Eğer sizde bu kitaptan almak isterseniz,güzel bir şeye vesile olmak isterseniz internet üzerinden sipariş verebilirsiniz.Sizin için İdefixin linkini bırakayım buraya.Tıklayıverin kolayca elinizde olsun :)

SEVGİLER...


Bunları da Beğenebilirsin

11 yorum

  1. Berika Hanım böyle faydalı bir sosyal sorumluluk projesi konusundaki hassasiyetiniz dolayısıyla şükranlarımı sunuyorum.

    Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Böyle güzel bir eylem için aracı olup bilgilendirdiğiniz için size teşekkür ederim. Sayenizde birilerine yardımımız dokunuyor olacak.

    YanıtlaSil
  3. Güzelliklere vesile olacak sosyal projeler ve bunları gerçekleştiren güzel kalpli insanlar iyki varsınız bende sipariş verdim berika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim,duyarlılığın için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok iyi düşünülmüş.. Kutluyorum gerçekten... Duyarlı olmak ne güzel....

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten uygun fiyatlı bir kitapi,sosyal yardım amaçlı olması da ayrı güzel hemen sipariş veriyorum.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel, ne.mutlu.böyle işler yapanlara ve senin gibi destekleyenlere en.kısa zamanda bende inceleyecegim, engelliler ayrı bir ilgi alanımda.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel, ne.mutlu.böyle işler yapanlara ve senin gibi destekleyenlere en.kısa zamanda bende inceleyecegim, engelliler ayrı bir ilgi alanımda.

    YanıtlaSil