Mimlendik :)

16:25:00


Gamze'nin Dünyası blogunun sahibesi sevgili Gamze Hanım benim mimlemiş kendisine çok teşekkür ederek 11 adet soruyu cevaplamaya başlıyorum...

1 • Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz? 

Kötü niyetli,kötü düşünceli insanların kalplerine dokunup bolca sevgi koymayı isterdim.

2 • Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz?

Mesleğimi değiştirmek istemem.Öğretmenlik tam bana göre bir meslek :)

3 • Bir gün boyunca aç kaldınız ve ilk ne yerdiniz?
 
Sanırım iskender kebabı yemeyi tercih ederdim :)

4 • Bir dalga olsaydın nereye vururdun? 

Yeni bir hayat kurmak için deniz aşırı ülkelere gitmeye çabalayan mültecileri gidecekleri yere taşıyan bir dalga olup,varış noktalarına vurmak isterdim.

5 • Issız bir adada kalsaydınız yanınıza alacağınız 3 kişi kim olabilirdi?

Bu soruyu pas geçiyorum kimseyi kırmayalım yanlış bir cevap verip :))

6 • En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke? 

Güney Kore'nin her yeri ve Abu Dhabi ve Dubai'yi görmeyi çok istiyorum.

7 • Asla giymem dediğiniz renk ve sebep? 

Gri hiç giymedim sanırım bundan sonrada giymem.Sebebi gri rengi sevmiyorum.


8 • Bayram'da ne yaptınız?

Aile büyükleri,akraba ve eş-dost ziyareti ile geçirdim bayramı

9 • Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey?

Kitap çıkartmak,dünyayı gezmek,üçüncüsünü bulamadım :)


10 • Bir uçurum kenarındasınız, tam atlayacaksınız o an aklınıza birşey geldi, o nedir?

İntiharın haram olduğu gelirdi herhalde 

11 • Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız? 

Etrafa bakıp sahibini aramaya çalışırdım bulamazsam bir ihtiyaç sahibine verirdim.

BENDEN BU KADAR SEVGİYLE KALINIZ VE ALLAH'A EMANET OLUNUZ :)


Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Güzel cevaplar olmuş, sihirli değneğinin olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İçten cevapların ne hoş canım. emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem Hanım eksik olmayiniz.Cok tesekkur ediyorum :-)

      Sil
  3. Bu soruların sebebi bloggerları tanımak ve tanıtmak. Berika'cığım, verdiğin cevaplarla bende şimdiye kadar bıraktığın olumlu izlenimin örtüştüğünü görüyorum. Yürüdüğün doğru ve güzel yolda mutlu olmanı diliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Rabia Hanim.Bir nebzede olsa kendimi tanitmis bulunmama sevindim :) Kendinize cok iyi bakon Sevgiyle kalin ❤❤❤

      Sil
  4. Cevaplarınız çok güzel, kendimce bir düşündüm de ne pis bir insanmışım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinize haksizlik etmeyin.Yorumunuz icin tesekkur ederim Oktay Bey :)

      Sil