Bir kız

20:38:00

Kız yatağında öylece  uzanmış, radyoda çalan eski 45 lik ile huzur buluyordu. En sevdiği şeylerden birisiydi,çıplak ayağının yatağın en soğuk yerine değmesi.Düşüncelere dalmıştı bu sırada. .. Kafasında  milyon tane düşünce olmasına rağmen içlerinden birisi ağır basmaktaydı,günlerdir onu dusunmekteydi kız,ama düşünmekte istemiyordu esasen.O değil miydi herşey Allah'tan diyen o değil miydi Mevlam görelim neyler, neylerse güzel eyler diyen? Şimdi neden bu kadar takılmakaydı kafasındaki düşüncelere? Teslimiyet duygusuyla Rahmân'a havale etmek istiyordu içindekileri...Nitekim öyle de yapıyordu Zira o teslimiyet içinde olmasaydı,çoktan gerçekleştirmiş olurdu içinde volkan gibi kaynayan isteklerini.Sonunu düşünmeden, ne olacağını umursamadan... O kız iyi birisiydi.Küçük şeylerden mutlu olmayı bilirdi.Mesela ona bir şiir okusanız gün boyu tebessüm edip gezerdi veya bir balon alsaniz,ben çocuk muyum demezdi çünkü o içindeki çocuğu öldürmemisti...

Bunları da Beğenebilirsin

11 yorum

  1. Kendimi okudum bi an sanki.. yazıların herzaman gibi yine çok içten ve gönülden kalemine sağlık berikacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kızlara ithafen yazdim zaten.Begenmene cok sevindim canim benim.Sevgiyle kal kocaman opuyorum :)

      Sil
  2. Evet ben de yattığımda ayağımın ve elimin yatağın en soğuk yerine değmesini severim.:) Bazen o düşünceler o vesveseler içimize giriyor çıkıyor. Önemli olan bu vesveselere yenik düşmeden Rahman'a teslim olabilmek! Yüreğine sağlık. Sevgiler...
    www.deneyimlianne.com

    YanıtlaSil
  3. Evet ben de yattığımda ayağımın ve elimin yatağın en soğuk yerine değmesini severim.:) Bazen o düşünceler o vesveseler içimize giriyor çıkıyor. Önemli olan bu vesveselere yenik düşmeden Rahman'a teslim olabilmek! Yüreğine sağlık. Sevgiler...
    www.deneyimlianne.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkur ederim.Kalbiniz ve huzurla dolsun efendim.Sevgiler :)

      Sil
  4. Bir balonla, bir şiirle mutlu olabilen güzel insanlar... Hiç büyümezler umarım.

    YanıtlaSil
  5. İçimizdeki çocuğun hiç ölmemesi dileğiyle ... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Üstteki yorumlara bakıyorum ilk okuduğumda hissettiğim beni yazmış oldu ama sanırım herkes kendini bulmuş yazıda :) çok güzel

    YanıtlaSil