AMA

22:24:00



O kadar ince çizgilerde yaşıyoruz ki

Ölüm dediğin bize mutluluktan daha yakın

Öyle şeylere bel bağlıyoruzki

Hiçbirinini sahibi biz değiliz

O kadar köle ruhluyuzki

Ruhumuzu bedenden aza da cesaretimiz yok

Öyle sevme özürlüyüz ki kendimizi bile sevemiyoruz

Ve o kadar gururluyuzki

Bunların hiçbirini kabul etmiyoruz





Senin gemilerin var biliyorum

Okyanuslara açılır,kasırgalarla boğuşursun

Çok uzaklara gitme ama

Bir gün yorulursun

İşte o gün bilki limanın ben olurum

Rotanı bana döndür ve gel yeter

Yeter çok beklettin

Ben,bilki sonbahardayım 

Ve senden çok uzaktayım

Sen verdiğin sözleri

gezdiğimiz yolları

ve hatta bildiğin tüm rotaları unut gitsin

yalnız gemilerle bana gel

çünkü çiçekler dalında, gemiler limanda güzel




gün gelir ağlarsın

gözyaşın bir damla akmadan

kahkahalar atarsın gün gelir ağzını hiç açmadan

haykırırsın içindekileri ama 

yanındaki bile duymaz sesini

bakarsın gözünü hiç ayırmadan

görmezsin ne geçse yanından

sonra bir an gelir

nefes alırsın yaşayamazsın

yaşarsın ama anlamazsın

anlamazsın...




Talha Bora Öge/ Nam-ı diğer GÖLGE



Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Ah o amalar. Ruhumuzun birşeylerden kaçma bahanelerinin yansıması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kaçmak gerekiyor ama...Teşekkür ediyorum yorumunuz için

      Sil
  2. Gönlümü fethetti bu şiir. Niyesini tam açıklayamam ama çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talha Bora Öge'nin diğer şiirlerine de göz atmanızı tavsiye ederim :)

      Sil
  3. İlk bölüm beni 12'den vurdu. Sanırım daha güzel anlatılamazmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede oyle canım.Eksik olma cok tesekkur ediyorum varliginla,yorumunla hep oldugun icin :)

      Sil
  4. Yüreğinize sağlık... Ama larla gidiyor işte yaşam...

    YanıtlaSil
  5. merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum..
    GFC'den sizi takibe aldım, bende beklerim :)

    http://alabutikpasta.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. OFFF süper bir şiir bayıldım. İçime dokundu

    YanıtlaSil