Ve yine bir mim :)

15:48:00

Sevgili Tigris Driver beni mimlemiş ve hatırına geldiğim için çok mutlu olaraktan bende sorulara yanıt vereyim bakalım :)

1)Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir?
Samimiyet,ahde vefa,güzel yürekler

2)Kişisel blogları mı yoksa gezi,güzellik ve moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz?
Her türlü blogu takip etmeye çalışıyorum elimden geldiğince çünkü herkesten öğreneceğim bir şeyler olduğuna inanıyorum ama özellikle tercihim benim ki gibi kişisel bloglar :)

3)Blogger olmanızda etkili olan en önemli 3 şey nedir?
Etkili olan çokta önemli bir şey yok aslında sadece naçizane yazdıklarımı paylaşmak için,kendimi daha iyi ve özgürce ifade edebileceğime inandığım için buradayım :)

4)Örnek aldığınız  bloggerlar var mı?
Her blogger'ın hoşuma giden yönünü örnek almaya çalışırım ama özgünlükten de ödün vermemeye gayret gösteririm.

5)Şu an ki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin?
Çok yakında sizinde dualarınızla öğretmen olacağım inşallah...

6)En sevdiğin blogger arkadaşlarını yazmanı istiyorum desem?
Güzel soru bir çok kişi var vallahi :) yazayım madem ;)
Ece Evren,Mehtap Kütük,Yeşim Çayıroğlu,Duycan Uzun,Doktor Hayat,İğne Kutusu,Fatofotofan(Fatoş Avunduk),Gülin Dünyası,Söz Sanatı,Dilek Dilek,Renkli Pasta Sepeti,Dilek Eren,Tigris Driver...
Yaaa bu liste uzar gider ben herkesi seviyorum gerçekteennn iyi ki varsınız iyi ki tanıdım sizi bütün blogger arkadaşlarım.

Cümle Bloggerları mimliyorum arkadaş haberiniz ola! :))

Keyifle yanıtladım,kim hazırladı bilmiyorum ama teşekkürler emeği için...

Bunları da Beğenebilirsin

21 yorum

  1. Çok güzel bir mim olmuş, inşallah istediğiniz mesleğe kavuşursunuz

    YanıtlaSil
  2. BERİKA KIZIMIZIN TERTEMİZ YÜREĞİNDEN ÇIKAN; EN GÜZEL, EN İÇTEN CEVAPLAR VE BU CEVAPLARIN İÇİNDE YER ALMAK ŞEREFİNE ERİŞMİŞ NAÇİZANE DUYCAN UZUN AĞABEYİ..!
    TEVECCÜHÜNE TEŞEKKÜR EDİYOR; BÜTÜN GÜZELLİKLERİ,BÜTÜN ARZULARINI ,SENİN İSTEDİKLERİNİ DEĞİL; SENİN İÇİN HAYIRLI OLANLARI SANA NASİP ETMESİNİ ALLAH(C.C)' DAN NİYAZ EDİYORUM..!
    SEVGİ İLE KALIN..!D.U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun ağabey.Rabbim herkesin hakkında hayırlı olanı versin.Yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Sevdiğin bloglar arasında olmaktan mutluluk duydum. Çok teşekkür ederim. Hayırlısı ile inşallah öğretmen olmana çok sevinirim. Benim de çok olmak istediğim ama olamadığım çok kutsal bir meslektir öğretmenlik....
    Sevgili Tigris beni de mimine eklemiş.. Kısa bir süre önce ben de bu mimi yanıtladım. İkinize de çok teşekkür ederim..Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ediyorum.Mutlu olmanıza sevindim :) Allah'a emanet olun ablacığım Sevgiyle kalın...

      Sil
  4. Yüreğinize sağlık...meslektaş olacağız bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. Kalp kalbe karşıdır, çok teşekkür ederim. Bu listede olmaktan gurur duydum. Ah Berika ya, keşke herkes böyle iyi niyetli, içten, gerçek olsa. Anlaşmayacak, sevmeyecek ne var birbirini? Ama hayatın her alanında olduğu gibi burada da ne yazık ki şahsi çıkarlarını ön plana alan ve gerisini koyveren insanlar mevcut. Mümkün olduğunca az karşılaşmak isterim öyleleriyle. Blog yazmaktan soğumak istemem... Çok teşekkür ederim güzel yüreğine beni de dahil ettiğin için. En samimi sevgilerimle ve iyi dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli arkadaşım Allahin herseyi o guzel gonlune gore versin❤ Sen hic soğuma blog yazmaktan arada bir de olsa seni buralarda görmek yazilarini okumak bana iyi geliyor :) Kocaman kocaman opuyorum.Sevgiyle kal...

      Sil
  6. Berikacığım.Sizlerden bir sebeple uzak kaldığım bu günlerde,öncelikle hepinizi çok özlediğimi belirterek başlamalıyım.Beğendiğin bloggerlar arasında ismimi görmek beni çok mutlu etti ve onurlandırdı.Sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Başarılarının devamı dileklerimle gözlerinden öpüyorum yavrum.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ablacığım.İyisinizdir inşallah.Sizi bende özlüyorum göremeyince :) Ellerinden öpüyorum saygıyla ablacım.Kendine çok iyi bak.Sevgiyle kal...

      Sil
  7. Çok güzel bir mim olmuş.Kendi ismimi görünce çok mutlu oldum.Canım benim sana çok çok teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyorum ablacım ne demek.Her daim yerin bende ayrı.Seviyle kal...

      Sil
  8. Adımı mı gördüm ne? Berika çok mutlu ettin beni çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil