ÇARE

20:30:00

Kanadı kırık bir kuş gibi öylece bırakıp gittin beni.Savunmasız,çaresiz...
Umurunda olmadı nasıl uçarım,nerelere giderim?
Sen kendi gökyüzünde özgürce kanat çırparken başka alemlere,
Ben çırpındım eskisi gibi olabilmek için ama olmadı,yapamadım.
Bekledim...Kanadı kırık şekilde,bir elin çarem olması için...
Yine,yeniden anladım ki sığınılacak tek liman,
Gönülleri evirip çeviren Yaradan imiş.
Gönlümün çaresini O'ndan istemekteyim...
Biliyorum ve görüyorum benim çarem bende saklı,
Adı dilime yasaklı!
Yakındır kanatlarımı çırpıp,
Gerçek aşka doğru uçmam...
Çarem'in Çare'si olabilmek duasıyla...



Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum


  1. Aşk mumdan kanatlarla ateşe uçmaktır belki de...

    YanıtlaSil
  2. Kanatları en iyi onaran ona sığınanın kanadını onarmadan bırakır mı hiç? Kanadınıza, gönlünüze Ya Şafii... Kaleminize sağlık, gönle dokunan bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Gökyüzüne hasret kalmaması dileğiyle özgür ruhların...

    YanıtlaSil
  4. Çaremin çaresi olabilmek duasıyla..... Ne güzel söz..Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Emeğine Sağlık Berika
    Güzel ve farkındalık yaratan bir yazı olmuş

    Sevgi, Saygı Ve Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir şey! çaresiz sahipsiz kaldığın anlarda,Kimsesizlerin, kimsesine,Merhametlilerin en merhametlisi olan yüce yaradana sığınmak.

    YanıtlaSil
  7. Yorumlarınız için çok teşekkürr ederim dostlar

    YanıtlaSil
  8. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil