Bir tatlı huzur Radyo Naif

18:23:00

Küçüklüğümden beri radyo dinlemeye bayılırım ben yeri gelir pop müzik çalan bir radyoyu yeri gelir Türk halk müziği,Türk sanat müziği veya yabancı şarkı çalan bir radyoyu dinlemişimdir.En çokta güzel programlar yapan özellikle şiir tadında olanları tercih ederdim.Ruhumu dinlendirmek için uyumadan önce mutlaka dinlediğim bir radyo programı olurdu...Hele bir de radyo tiyatrosu vardı bayılırdım ona hala denk geldikçe dinlerim.Son zamanlarda keşfettiğim Radyo Naif'ten bahsetmek istedim sizlere.Zira o kadar güzel programlar ve müzikler var ki bu radyoda müptelası oldum diyebilirim :) Radyo Naif'in yeri Ankara da imiş belki gidenler vardır bilirler ben hiç gitmedim ama fotoğraflarda gördüm kitap kafe tarzında çok hoş çok nezih bir yere benziyordu.Bu radyo tamamen kültür,sanat,edebiyat,film ve şarkı üzerine olduğu için ilgimi ayrı bir celbetti.Sonra derken Radyo Naif'in kurucusu yapmış oldukları şiir programında benimde şiirlerime yer vermek istediklerini söyledi çoooookkkk mutlu oldum  :) Bu akşam saat 20:00 da yayınlanacak olan ''Bir tutam şiir bir avuç müzik'' programında okunacak,dinlemek isterseniz eğer adres vereyim canlar Radyo Naif'i '' buradan '' dinleyebilirsiniz.Radyo Naif'in Google Play Store da uygulamasıda var haberiniz ola.


SEVGİYLE KALIN CANLAR



Bunları da Beğenebilirsin

21 yorum

  1. Ankarada mıymış bunca yıldır Ankaradayım duymamıştım, pek güzel oldu bu bi gidip bakmak lazım :) Bugün dinleyemedim ama bir dahaki sefere bakıcam inşAllah.

    YanıtlaSil
  2. Ankarada mıymış bunca yıldır Ankaradayım duymamıştım, pek güzel oldu bu bi gidip bakmak lazım :) Bugün dinleyemedim ama bir dahaki sefere bakıcam inşAllah.

    YanıtlaSil
  3. Ankarada mıymış bunca yıldır Ankaradayım duymamıştım, pek güzel oldu bu bi gidip bakmak lazım :) Bugün dinleyemedim ama bir dahaki sefere bakıcam inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede gidip bi bakın derim :) Bu arada bu akşam yayın olmadı haftaya kaldı dinlersiniz inşaAllah...
      Radyo'nun adresinide vereyim ben
      Yüksel Caddesi-Limon Pazarı Üstü-Naif Kitap Evi / Kızılay
      :))

      Sil
  4. Merhaba;

    Berika Hanım Radyo tiyatrosunu dinlediğinize göre orta yaşın biraz üzerinde olmalısınız.Televizyon dünyasında büyüyenler pek bilmezler radyo'nun o büyülü dünyasını.Küçük yaşlarda tanıştım radyo ile Radyo tiyatrosu,Arkası yarın,Şimdi ki Aklım olsa programları,Her telden türküler,dede efendiden Hicaz taksimi,Ajda Pekkan dan Kimler geldi kimler geçti,Aman petrol şarkıları ve daha nice arajman şarkıları dinlerdik.Şu aralar fırsat bulduğum da dinlemeye çalışıyorum Radyoyu ,Canlı şiir dinletinizi kaçırdım galiba ,neyse artık bir daha ki sefere inşallah.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın olmadı haftaya kaldı nasip olursa dinlersiniz :) Ben orta yaşın altındayım ama babam sayesinde çok sevdim radyo tiyatrosunu.Benim ruh yaşım epey var sanırım :)) Yorumunuz için çok teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil
  5. Özür dilerim Profilinize tekrar bakınca Genç bir kardeşim olduğunuzu anladım.Oysa Orta yaş üstü sanmıştım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil böyle şeylere takılmam.Çok anlayışlısınız.Saygı ve sevgilerimle efendim :)

      Sil
  6. Ben de haftaya fırsat olursa dinlemeye çalışacağım, güzel bir paylaşım olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özge Kara çok tesekkür ediyorum yorumunuz için.Cok mutlu oldum.Sevgiler :)

      Sil
  7. Radyo benim gençliğim. Ayrılamadığım... Ama şimdi uzağız tabi radyo ve en sevdiğim şey olan müzik dinlemeye bile...:( Şimdi bizim hayatımız çizgi filmlerle dolu bizim ufaklıktan dolayı..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Radyo benim gençliğim. Ayrılamadığım... Ama şimdi uzağız tabi radyo ve en sevdiğim şey olan müzik dinlemeye bile...:( Şimdi bizim hayatımız çizgi filmlerle dolu bizim ufaklıktan dolayı..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olurda fırsat bulursanız arada bir kaçamak yapıp kendinizi ödüllendirin derim ablacım.Sevgiyle kal öpüyorum çok :)

      Sil
  9. Gayet güzelmiş ya, 2 saattir dinliyorum. Mekanda ilgimi çekti, zaten Yüksel Caddesi'ni ayrı bi' severim, Ankara'ya yolum düştüğü zaman bi giderim :)

    YanıtlaSil
  10. Bizde sitemizde yayınlayayım berika hanım daha iyi olmazmı?

    YanıtlaSil