Sevmekten Korkma

18:42:00

Kulağımda o sevdiğimiz müziğin nağmeleri yankılanırken,düşünüyorum derin derin,uzun uzun düşünüyorum...Nereden geldim? Nereye gidiyorum? Ben kimim? Bu taşıdığım yürek aslında bir avuç büyüklükteyken nasıl olurda boyundan büyük sevgiler taşımaya cürret eder??? Seviyorum...Evet,çok seviyorum.Sevmek ,yürekte sevgi beslemek,sevgi dolu olmak güzel şeyler vesselam...
Seni düşünüyorum...Ne kadar yürekli olduğunu? O yüreğinde boyundan büyük bir sevgi var mı? Merak ediyorum...Yazdıkça azalıyor endişelerim,korkularım,tereddütlerim.Yazdırana binler şükür,binler şükür küçücük yüreğime kocaman sevgiyi sığdırana.Sevmekten korkma! O insana güç verir doğru insanı bulduğunda...

Bunları da Beğenebilirsin

8 yorum

  1. Sevgi dolu olmaniz guzel ☺Uzun suredir kullanmama ragmen blogdan hem cok anlamiyorum hem de yazip cikiyorum. Sizi bu konuda sosyal goruyorum. Gelismelerden haberdar ederseniz ve gordugunuz eksikleri dile getirirseniz memnun olurum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum yorumunuz icin.Eger olursa nacizane fikirlerimi dile getiririm size :) Sevgiler...

      Sil
  2. ilginç bir deneyim yazıyı seslendirmek... şahsen begendim.. dinlemek o duyguyu yakalamak daha mı iyi olmus ne :) ağzına sağlık diyeyim cnm..

    YanıtlaSil
  3. Ben de buna benzer çok uzun bir yazı yazıyordum. İlk defa tiyatro türünü den e yemeğim

    YanıtlaSil
  4. İnsan yüreğinin sesine kulak vermezse zihin çıkmazına düşer... Neden bu kadar sağırsın kendine. Ne başlangıcı nede sonu olmayan… Sadece adı olan natamam bir hikâye yaşadıklarımız. Yarın bir gün daha hediye edilecek farkında mısın? Aradığın soruların cevabı yüreğinın sesinde gizli…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsınız.Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil