Şarkılı markılı mim :)

11:50:00

Sevgili blogger arkadaşım Tuğba beni mimlemiş.Çok teşekkür ederek başlıyorum yanıtlamaya :) Mim yanıtlamasını seviyorum bizler hakkında ipuçları falan vermiş oluyor :)

Gelelim sorularımıza;

1- Haziran ayında en çok dinlediğiniz müzik ? 

Oğuzhan Koç-Gitsem diyorum

2- Rock mı, Jazz mı ? 

Ben ikisinide dinlemem pop müzik,Türk sanat müziği ve Türkü dinlerim genel olarak.

3- Kitap okurken en çok hangi tür şarkılar dinlersin ? 

Kitap okurken eğer şarkı dinleyeceksem fon müziği veya klasik müzik olabilir.


4- Hangi şarkı seni huzura çağırır ? 

İndila-Love story

5-Bu yaz ayını hangi şarkı ile anlatırsın ?

Bu yazı anlatan benim için manalı bir şarkı

6- Bir sokakta yürürken hangi şarkı tempona arkadaş olur ?

mmmm güzel soru :) Bi düşüneyim...Belki bu olabilir bu aralar :))
Benim için çok keyifliydi değer verip okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiyle kalın :)


Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum

  1. İndila-Love story gerçekten huzur verici bir sarkı

    YanıtlaSil
  2. çok güzel eğlenceli olmuş şarkıları da tek tek dinledim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel şarkılar var, ancak hepsini dinleyecek vaktim yok galiba. Amacım herkesin müzik tarzını, herkes dinlesin :)) Bu mimin sahibi benim de, benim adımı linkle belirtirseniz sevinirim :)) İyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni bir arkadaşım mimledi mim'in başlangicini,kime ait oldugunu bilmiyordum dogal olarak.Kusura bakmayin bilemedik :)

      Sil
    2. Önemli değil, belirtmek için yorum yazdım zaten, iyi günler :))

      Sil
  4. Çok güzel bir mimmiş zamanım olunca ben de yapmak isterim :)

    YanıtlaSil