Nasıl Blogger Oldum?

12:08:00

Sevgili blogger arkadaşım Koto-Rin Dünyası blogunun sahibesi Tuğbacığım beni mimlemişti biraz geç oldu ama sonunda yazabildim :) Mim konumuz nasıl blogger oldum? Şimdi bu soruya yanıt vereceğim.

Benim dikkat çekici bir hikayem yok şimdiden söyleyeyim :) Ben aslında bundan taaa 4 yıl evveldi bir blog açmıştım kendime.Yine yazdıklarımı paylaşmak içindi ama o dönemlerde pek kafam sarmamış olsa gerek veya beceremediğimden midir nedir devam etmedim blog yazarlığına.Gel zaman git zaman takvimlerin Ocak 2015'i gösterdiği tarihlerde bir anda karar verdim blog camiasında yazmaya ve o gün bu gündür 3 ocaktan beri naçizane blog yazarlığı yapmaktayım.Bu sayede bir çok güzel arkadaş tanıdım.Burada tamamen içten bir şekilde yazarlık yapıyorum ve bunun neticesinde güzel dönüşler,güzel yorumlar almak beni çok mutlu ediyor.İyi ki varsınız sevgili okuyucularım,blogger dostlarım,arkadaşlarım...
Beni izlemeye devam edin :)
             Sizleri seviyorum yürek dolusu sevgiler...

Bunları da Beğenebilirsin

15 yorum

  1. Biz de seni seviyoruz Berika..En içten duygularımla canım.

    YanıtlaSil
  2. Umarım yazma heyacanını hiç kaybetmeden yazmaya devam edersin. Yazmak güzel şey. İyi bloglar

    YanıtlaSil
  3. Yazmak iyidir, iyidir yazmak. Her zaman takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Biz de seni seviyoruz. İyi ki bloger olmuşsun..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. iyki blogger olmuşsun iyki seni tanımışız daha nice başarılarına ve güzel yazılarına inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razi olsun arkadaşım :) Hep birlikte inşallah

      Sil
  6. ÖNCELİKLE İYİKİ BLOGGER OLMUŞSUN BERİKA..!?
    YAZANLAR DEĞİL OKUYANLAR TAKDİR EDER YAZILANLARI..! SEN DE BU TAKDİRLERE ŞAYAN OLMUŞ GENÇ KARDEŞLERİMDEN BİRİSİN..!
    ÖVGÜ İNSANA KISA MUTLULUKLAR YAŞATIR; ELEŞTİRİ İSE KALICI MUTLULUKLARIN TEMELİNİ ATAR..!
    BEN BERİKA KARDEŞİMİ NE ÖVECEĞİM; NE DE ELEŞTİRECEĞİM YALNIZCA NAÇİZANE KISACIK BİR AĞBİ NASİHATINDA BULUNACAĞIM..!
    HER ZAMAN KENDİNİ TAMAMLAMAYA ÇALIŞ; ÖĞRENDİKÇE GENÇ KALACAĞINI UNUTMA..! ÖĞRENMEYE ÜŞENME; UNUTMA Kİ;
    ORTAYA KOYDUĞUN HEDEFLER OLSUN..! AYNI ZAMANDA GERÇEKÇİ VE ULAŞILABİLİR HEDEFLER BELİRLE..! SENİ ZORLAYAN VE ÜMİTSİZLİĞE SEVK EDEN ULAŞILMASI GÜÇ HEDEFLERLE KARŞILAŞABİLİRSİN..!? O ZAMAN DA UNUTMA Kİ; BAŞARILARININ SENİNLE ÖMÜR BOYU DAİM OLMASINI YÜCE ALLAH'TAN NİYAZ EDİYORUM..!
    SEVGİ İLE KAL BERİKA...ALLAH'A EMANET OL..! DUYCAN AĞBİN..! D.U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duycan Ağabey bu güzel ve anlamlı yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Tavsiyelerinize uyacağım.Allaha emanet olun...

      Sil
  7. İyi ki yazmışsın da tanımışım seni Berika!!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa kesinlikle benim içinde öyleee :))

      Sil
    2. Canım yaaa kesinlikle benim içinde öyleee :))

      Sil
  8. Blog yazarı olmak günümüzde bir ayrıcalıktır. Sık sık bu konuyu yazar dururum ben de...

    YanıtlaSil