Uzun yol şiiri...

11:52:00


Uzun uzun yollardayım yine.
Valizimde bir parça umut,
 Bir parça hüzün 
Ve birazda aşk var...
Yerli yersiz doldurmuşum hepsini içine.
Gönlümde bütün duygularım,
dilime geliyorlar lakin,
Dökülmüyorlar dudaklarımdan.
Gönlümün kapılarını zorluyorlar.
Yandı yanacak gönlüm,
Akacak gözlerimden yaş.
Düğümledim hepsini boğazıma,
Gidemezler hiç bir yere.
Ne sen bileceksin onları ne de bir başkası...
Şimdi her şeye ''eyvallah'' diyorum
 Ve yoluma devam ediyorum...

03.10.2013






Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Çok güzel bi şiir ve mimledim seni iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.En kısa zamanda yanıtlayacağım inşallah :)

      Sil
  2. ne güzel bir şiir o anki duygularla yazılmış eline emeğine sağlık.Bende seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  3. Blog sloganına uygun içten bir olmuş. Şiiri yazalı da epey zaman geçmiş. İnsan şöyle eski yazdıklarına bakınca, zamana düştüğü notları ve geride kalan duygularını okuyor.

    YanıtlaSil
  4. Şimdi herşeye ''eyvallah '' diyorum yoluma devam ediyorum.. Bir Eyvallah kelimesinde ne anlamlar gizlidir değilmi? :) blogunun takibindeyim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) iade-i ziyarete geliyorum ;)

      Sil