Ramazan Geldi Hoşgeldi #mim#

22:09:00



1.Ramazan ayı deyince aklına neler gelir?

Tabiki de ramazan davulu,sıcak pideler,pide kuyrukları,sahurda ailemle ettiğim muhabbetler,iftar sofraları ve sayısızca güzel anılar geliyor aklıma.


Dipnot:Sahurda çalan davuldan küçüklüğümde çok korkardım hala da korkuyorum.Acaba benim gibi olan var mı? :))

2.Sahurda unutamadığın bir televizyon programı var mı?

Küçüklüğümde hatırımda kalan bir televizyon programı yok ama iki senedir Show Tv de yayın yapan Mustafa Karataş Hocayı severek ve ilgiyle takip ediyorum :)


3.İlk oruç tuttuğun günü hatırlıyor musun?

Maalesef ilk oruç tuttuğum günü hatırlayamıyorum çok küçük yaşta başladım oruç tutmaya.İlk oruç tuttuğum zamanlarda babaannemin yanına giderdim ona oruç tuttuğumu ama çok acıktığımı söylerdim o da bana dayanamazdı bir şeyler yedirirdi.Sonrada hadi şimdi orucuna devam et derdi :) Her oruç tuttuğumda annemden gizli babaannemin yanına gider bir şeyler yedikten sonra eve dönerdim :)



Beni mimleyen sevgili arkadaşım @fatofotofan'a çok teşekkür ediyorum :)

Bende sevgili arkadaşlarım @Yeşim Çayıroğlu'nu ve @Tuğba Doğan'ı mimliyorum eğer yapmak isterlerse :)

Bunları da Beğenebilirsin

15 yorum

  1. Çok güzel bir mim olmuş...Hayırlı Ramazan'lar canım...

    YanıtlaSil
  2. Berika'm çok tatlısın ya :D Ben de Nihat Hocamı severek takip ediyorum sahurda ve iftarda :) Buarada o görsele gülüyorum hala :D Pide kuyruğu :D :D :D

    YanıtlaSil
  3. Davuldan ben korkmam ama ablamda öyle der hala korkar yani yalnız değilsin :) Bu arada bende Mustafa Karataş hocayı sever ve dinlerim.İnşallah bereketli huzurlu bir Ramazan ayımız olur .Öptüm...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı ramazanlar cnm... mim in çok tatlı olmuş:) aramızda kalsın ben o tanınmış hocalara sevmiyorum;))

    YanıtlaSil
  5. bu arada buralara yeni ayak basıyorum işlerimiden ötürü.. blogunun görüntüsünüde bayıldım;)

    YanıtlaSil
  6. Canlarım hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum sizleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel anlatmışsın ramazanı ve oruç hakkında küçükken olanları.Ramazanın herkes için hayırlara vesile olmasını diliyorum Berika,gözlerinden öpüyorum yavrum.Sağlık,mutluluk ve huzur hep seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Sevgili Ece Evren.Allah razi olsun :)

      Sil
  8. Ramazanda davul çalmak bir gelenek fakat oruç tutmayan hatta inançlı olmayan kişiler için hak ihlali olarak görüyorum ben. Zaten ramazanda reklamlar çıldırıyor, oruç tutanlar üzerinden nasıl para kazanırız hesabı. Aslında eski günlerdeki ramazan ile şimdikini farklı kılan başlıca nedenlerden biri de galiba artık her şeyin nakit olarak, para olarak algılanması. Düşünün ramazanda akşam TV'de çıkan programcılar bile 600 bin Liraya kadar para alıp, insanlara dinden, kanaatli olmaktan bahsedebiliyorlar. Eskiden her şey daha samimiydi...

    Çocuklar için çocuk orucu öğlene kadar olurdu :) her zaman büyükler, küçüklerin oruç tutmasına dayanamaz "hadi git bir şeyler ye" der :) Çocukken sahurda dışarı çıkardık. İftardan sonra teravih sonuna kadar oynar kudururduk :)

    YanıtlaSil
  9. cok guzel bi paylasım olmus emeginize saglık gercekten iyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  10. Degerli yorumlariniz icin çok tesekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  11. Merhaba çok samimi yazmışsınız her şeyi. Küçükken bize destek olmak için büyüklerimiz para verirdi bakkaldan öteberi alırdık gofret, çikolata vs dizerdik onları masanın başına beklerdik iftar saatini çok güzel günlerdi. Birazda alıştırmak gerekli çocukları büyüklerden ne görürseler yaparlar. Oruç tutmayı da. Sevgilerimle
    http://takimodam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil