Ölüm Uykusu(2)

21:58:00

Daha önce yazmış olduğum öykümün devamı...
Öyküyü en baştan okumak için buradan buyrun
Bundan yıllar yıllar evveldi,Osmanlının hüküm sürdüğü zamanlarda Adonis’in babası Zaven,ailesiyle birlikte Ermenistan’dan Anadolu topraklarına göç etmişti.Toros dağlarının eteklerinde bulunan,adeta cennetten bir parça olan,doğası ve havası insana huzur veren Hemite köyüne yerleştiler.O köyde bir çok Ermeni ailesi yaşamaktaydı ve Zaven daha köye gelir gelmez çoktan gönlünü bir güzele kaptırmıştı bile.Darlita henüz 19 yaşında bir Ermeni güzeliydi onunda gönlü Zaven’e düşmüştü.Yıldırım gibi bir aşk ile sevdalanmışlardı birbirlerine.Bir süre uzaktan uzağa aşk yaşadılar.Zaven,Darlita’ya mektuplar gönderiyor aynı şekilde Darlita da ona karşılık olarak mektuplar yazıyordu.Bir mektubunda Zaven,Darlita’ya artık gelip onu babasından istemeyi ve onunla evlenmek istediğini belirtti.Darlita ivedilikle bir cevap yazdı Zaven’e; ‘’Koş gel yar iste beni babamdan vaktidir şimdi sevdanın’’ Zaven çok mutlu olmuştu artık kavuşacaktı sevdiğine…Yaklaşık üç ay sonra dünya evine girmiş,birbirlerine kavuşmuşlardı.Zaman sonra Darlita ve Zaven bir bebek beklediklerinin müjdesini aldılar…Günler su gibi akıp geçmiş,tamı tamına dokuz ay on gün sonra Darlita bebeğini kucağına almıştı.İkiside çok mesud oldular bebeklerine bir isim düşünmeye başladılar.Mevsim bahardı çiçekler açmış,etraf yeşillenmişti bu sebeple bebeklerine çiçekli ve güzel baharın temsilcisi olan,Afrodit’in aşık olduğu Adonis’in ismini verdiler.Adı Adonis olsun ki gittiği her yere güzellik getirsin,yüreği ona tutulan kişinin baharı olsun diye düşündüler...

(Devam Edecek)

Bunları da Beğenebilirsin

7 yorum

  1. Emeğine Kalemine sağlık
    Devamını Bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ümit edelim ki mutluluğa daha yeni yelken açmışken başlarına bir fenalık gelmesin :))

    YanıtlaSil
  3. Bende devamini merakla bekliyorum yazmaya devam bakalim ne cikacak ortaya :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Devamını okumayı bekliyorum. Kısa sürede öyküyü bitirmen dileği ile...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel,ben de devamını mutlaka bekleyip,okuyacağım.Ruhu güzel Berika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efendim :) Ellerinizden öpüyorum saygıyla...

      Sil