#MİM# Ben Küçükken^^

22:53:00


Ben küçükken herkes yaparmıydı bilmem ama kuzenlerimle yemekli evcilik oynamayı çok severdim :)

Ben küçükken birinci sınıfta okumayı ilk öğrenen kişiydim hiç unutmam öğretmenimiz bana bir çorap hediye etmiş ve o zamanın parasıyla 20 bin lira harçlık vermişti :)

Ben küçükken okuldan eve geldiğimde önlüğümü çıkarmadan televizyon karşısına geçmeyi ve kaşıkla çokokrem yemeyi çok severdim (çokokrem kısmı hala öyle) :)

Ben küçükken mahallade hiç kız olmadığı için erkeklere evcilik oynatırdım :) 

Ben küçükken öğretmen olmak isterdim ve olmak üzereyim şu an :)

Ben küçükken istisnasız her gün annemin gelinliğini giyermişim ve annemi artık bıktırmışım o da yırtıp atmış gelinliğini :) (o derece yani)

Ben küçükken yaz tatillerinde yayla da her sene kendi arkadaşlarımla bir tiyatro grubu organize eder tiyatrolar hazırlardım izlemeleri için mahalledeki bütün teyzeleri,amcaları davet ederdim :)

Ben küçükken hani cansız diye tabir ettiğimiz bir kişi olur ya yakar top falan oynarken hah işte ondandım çok cansızdım beni oyunlarda dışlarlardı :)

Ben küçükken isim-şehir oyununu oynamaya bayılırdım ve süreklide oynardım:)

Ben küçükken annem çalıştığı için çok acıktığımda yumurta yapardım ama yağ konulması gerektğini bilmeden yapıp yerdim :D

Ben küçükken de şiirler yazardım :)

Ben küçükken bir çoğumuz gibi tuvalete tek başıma giderken yolda hatim indiren nesildenim :)

Ben küçükken kuzenlerim hep beni kandırırlardı ve sürekli bisikletime binerlerdi ben neredeyse hiç binemiyordum.Onların cüssesi benim bisiklete göre büyük kaldığından hep bisikletin tekeri inerdi :D şimdi hatırladıkça o günleri çok gülüyoruz ama ben çok saftım,pısırığın tekiydim resmen :)

Ben küçükken aşı ve iğne yaptırmaktan çok korkardım (hala da öyle annem bana iğne yapacağı zaman cinnet geçirtiyorum kadına :D )

Ben küçükken mimi'miz burada sona erdi beni mimleyen sevgili Aley'e teşekkür ederek bende topu yanıtlamak isteyenlere atıyorum :) Bir de bi kaç isim vereyim bari ^^

@Yeşimçayıroğlu
@FatoşAvunduk
@MehtapKütük
@Birküçükmimar
@Dilekçe

Beni nasıl unutursun diyen yoruma yazsın arkadaşlar ;)
   
                                                                    SEVGİLER

Bunları da Beğenebilirsin

17 yorum

  1. Unutmazsam yapacağım bunu buaralar kafamın içi bir dünya da :) Teşekkür ederim ama mim için.

    YanıtlaSil
  2. Çorap veren bir öğretmenim dahi olmadı. Biraz ayrım yapan bir öğretmenim vardı. Ama yine de yeri başkadır.
    Eğlenceli bir mim olmuş. Bu arada. Ben de hazır çorba içine sonradan yağ eklenmesi gerektiğini öğrenmiştim. Ve sulu karışımın içine yarım kase margarin boca etmiştim. Maksat eve gelince mutlu olsunlardı. Ama felaketim oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sulu karışımın içine yarım kase margarin tarifini beğendim bende deneyeceğim :))
      Teşekkür derim yorumun için tatlım

      Sil
  3. bebeğiiiiimmmmmmmm=)))) yarın işe başlıyorum inşallah en kısa zamanda yapıcam canım benimmmmm.....

    YanıtlaSil
  4. Ben küçükken bateri çalıyorum diye annemin şişlerini yamulturdum.Birkez de sizleri üçlü prize sokup carpildiktan sonra bateri kariyerine son verdim :))

    YanıtlaSil
  5. Ben küçükken bateri çalıyorum diye annemin şişlerini yamulturdum.Birkez de sizleri üçlü prize sokup carpildiktan sonra bateri kariyerine son verdim :))

    YanıtlaSil
  6. Ben küçükken bateri çalıyorum diye annemin şişlerini yamulturdum.Birkez de sizleri üçlü prize sokup carpildiktan sonra bateri kariyerine son verdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bateri çalmak çok güzel keşke birakmasaydiniz :)

      Sil
  7. isim şehir sen de oynarmışsın :) ne güzel ya çocuk olmak :)

    YanıtlaSil
  8. BERİKA'cığım beni düşündüğün için çok teşekkür ederim...Cevapları paylaştım...

    YanıtlaSil
  9. Canım severek cevapladım çok teşekkür ederim :) işte benim cevaplarım http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2015/06/berikamdan-mim-ben-kucukken.html

    YanıtlaSil