Sende Başını alıp Gitme...

12:47:00




Yine uykumun firar ettiği gecelerin birinde,söndürmüşüm kandilimi,açmışım plak çaları her zamanki gibi bana eşlik etmekte olan kişi elbette Zeki Müren olmuş o muhteşem şarkılarından birisiyle ses olmuş sessizliğime..."Sende başını alıp gitme ne olur,ne olur tut ellerimi hayatta hiç birşeyim az olmadı senin kadar ve hiç birşeyi özlemedim seni özlediğim kadar sende başını alıp gitme ne olur" daha başka söze ne hâcet,ârife tarif gerekmezmiş efendim bir "Zeki" açıp dinlediğimde duygularımın tarifinin   taa seneler evvel yapılmış olduğunu anlıyorum...        
               07.05.2015/23:49



Bunları da Beğenebilirsin

21 yorum

  1. Sanat güneşimiz,Zeki Müren'i dinlemek insana çok iyi geliyor.Huzurlu bir gün geçirmen dileğiyle,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum ablacigim.Hepimize bol (sanat) güneşli günler :)

      Sil
  2. Türk sanat müziği yaşanmışlıkları anlatır bizlere, ayrıca şanslısınız gramafona sahip olmanıza. Bende inş almayı çok istiyorum hoş bir pikap :) kolay gelsin, iyi günler dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Onun sesi konuşması kültürü beyefendiliği nevi şahsına münhasırlığı..... hiç bir zaman yeri doldurulamayacak

    YanıtlaSil
  4. Senin cici bir kız olduğunu hayal ediyorum.Benim yaşım bayağı ileri,ama sizin gibi gençler bana daha yakın geliyor.Çok sevdiğim bir şarkıdır.Sevdiğime whatsapp tan hep yollarım.Çaresiz bir aşka düştüm olmıyacak yaşta.Sayfanıza girince ferahlıyorum.Hep mutlu olun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Şimdi ki şarkılarda o eski tatlar yok 1 defa dinlemek bile bazen çok geliyor ama eski parçalar öylemi dinledikce dinlemesi geliyor insanın yüreğinin derinlerine iniyor çünkü her bir söz...

    YanıtlaSil
  6. Şimdi ki şarkılarda o eski tatlar yok 1 defa dinlemek bile bazen çok geliyor ama eski parçalar öylemi dinledikce dinlemesi geliyor insanın yüreğinin derinlerine iniyor çünkü her bir söz...

    YanıtlaSil
  7. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______316%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için öneririm
    "Dizin" Dünyada 20 milyon ziyaret, 193 Ülke olduğunu! ve 20.000 'den fazla bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Ben Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin Ülke Temsil Will
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve bunları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank size doğrulamak için blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______316%20Members
    Mutlu Bloglama
    ****************
    Benim blog takip için teşekkür ederim - bu büyük takdir! : O)
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    ++++++++++++++++

    YanıtlaSil
  8. Şarkıları sevdiren de bu değil mi? Hislerimize tercüman olmalarını seviyoruz. Yüreğinde sevgi taşımayan insanlar ne yazık ki bunu anlamazlar ve müzikde bile ayrımcılık yaparlar. Güzel yürekli, sevgi dolu insanların çoğalması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ,
    Yeni takipcinizim artık güzel yazılarınız gibi güzel bir kalbi olan birisiniz. Tanımadan da görebiliyor insan..bana da beklerim ( konsept dışıyım ) . Sevgiler.
    gizemlioykuler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Cok tesekkur ediyorum degerli yorumlariniz icin...Sevgili Ece Evren aşk her yaşta guzeldir ne mutlu size ki ilerleyen yaslarda bile o duyguyu yakalayabilmissiniz ☺

    YanıtlaSil
  11. Hello!
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: Turkey
    with the number: 318
    We hope that you will know our website from you friends, we ask nothing.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______316%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuza kabul etmek memnunuz: Türkiye
    numarasıyla: 318
    Biz arkadaş, biz hiçbir şey sormak sizi web sitemizi biliyor umuyoruz.
    Etkinlik sadece dost
    Önemli! Bizim blogu takip etmeyi unutmayın. teşekkür ederim
    Ben mükemmel bir gün diliyorum
    içtenlikle
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______316%20Members
    Kaydınızı doğrulamak için bizim blog takip Emir
    Anlayışın için teşekkür ederim
    ++++

    YanıtlaSil
  12. Hayat gitmek için çıkılmış bir yolculuk elbette. Eserler kalıcı. Bizimle birlikte gitmiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle...Beşikten bir mezara yolculuktur hayat.

      Sil
  13. Merhaba blogunu takipteyim canım
    Benimde film,kitap ve dizi tanıtımı yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    http://artemisinfeneri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Melankoli modu kokuyor buralar :)
    Ben ise 3 civarı uyudum Berika'cım, müzikte açamadım :(
    Güzel gecelerin, günlerin olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam :( Seninde her gecen güzel olsun.Hep huzurla uyu inşallah :) Zeki Mürenli geceler :))

      Sil
  15. Dinlemek dinleyebilmek gerek bazen bu kâh bir şarkı kâh karşına aldığında bir insanı ama önce duyabilmek gerek şarkıları şarkılara kulak asmadan yaşayamazsın çünkü bir insanı . bu güzel şarkıyı dinlememize vesile oldun kendi adına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim rica ederim.Değerli yorumunuz için çok teşekkürler :)

      Sil