Retro Aşkına❤

09:30:00

Retro, bilinçli olarak yakın geçmişin akımlarını, modalarını türeten veya taklit eden tarz. Söz konusu şeyin en az on beş veya yirmi yıl eskiye ait olduğu anlamına gelmektedir. Örneğin 1980'lerin veya 1990'ların giysileri retro sayılabilir.


Retro ve Vintage modası benim favorimdir.Ev eşyalarında,kıyafetlerde,aksesuarlarda hep elim retro tarzı şeylere gidiyor veya böyle bir katalogtan falan bakarken hep retro tarzı şeyleri beğendiğimi farkediyorum.Benim ruhum retro naparsın ☺Bu postta biraz nostalji yapmak istedim gerçi retro günümüzdede bir çok alanda kullanılan bir akım.Şimdi birazcık seçtiğim görsellerle gözlere hitap edeyim ☺



Benim gibi ruhum retro diyenler kimler? ☺✌




Sevgiyle kalın ☺








Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Bahsettiğiniz yıllarda buna demode derlerdi. Pantolon paçaları genişlediğinde normal paça giyemezdiniz. Etek boyları, yakalar hep o yılın veya en fazla bir sene öncenin modası olmak zorundaydı. 2000 li yıllar bence kadınlar için giyinmenin kolay olduğu yıllar. Artık moda kendine yakıştırdığın oldu ve bu da bence en doğrusu. Bol güneşli, mutlu bir hafta sonu dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi daha kolay dediginiz gibi retro olsun benim olsun ama :)) Çok teşekkür ederim musmutlu haftasonlari ☺

      Sil
  2. Retro beni benden alan bir stil makyajla, kıyafetler, cidden o dönemde genç kız olmayı çok isterdim :) Blogunu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım banada bekliyorum mutlaka :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Retro beni benden alan bir stil makyajla, kıyafetler, cidden o dönemde genç kız olmayı çok isterdim :) Blogunu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım banada bekliyorum mutlaka :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Retro hakkında bu kadar detaylı bilgi vermen çok hoş.Sizin çok ilginç bir hanım olduğunuzu,sıradışı olduğunuzu hissediyorum.Çok neşeli bir paylaşım.Bilhassa mutfak.. kızımla benim hoşumuza gitti,bir de puantiyeli elbise..Görmeden anlaşmak,paylaşmak da güzelmiş.İyi akşamlar Berika.

    YanıtlaSil
  5. Herşeye eskiye dönüş var ... Ne varsa eskilerde var😀

    YanıtlaSil
  6. Kıyafet kombinlerimde annemden bir parça kullanmasam olmaz! Retro yaşam biçimi aslında.

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel bir yorumdur o @Ece Evren cok tesekkur ediyorum ☺ Yeşim ve Dilek size ayrıca tesekkur ediyorum iyi ki varsiniz ☺

    YanıtlaSil