Mim✌Depresyon ve şarkı seçimi🎶

18:09:00

1) Depresyona ne sıklıkla girersin?
Hayatımda ki bir takım sıkıntılardan dolayı ve bazı şeylerin yoluna girmesi için zamana ihtiyacım olduğundan zaman zaman depresyona girip çıkarım ☺ 


2)Bu gibi zamanlarda ne dinlersin??

Bu gibi zamanlardaysa ben her telden şarkı dinleyebilirim bana hiç belli olmaz.Tabi ki insan depresyon halinde duygusal ve damar parçaları tercih ediyor sanki kendine eziyet etmek istercesine...

Dinlediğim bir şarkıyı paylaşayım madem ☺Kibariye'nin sesine ve yorumuna bayılırım ve depresif anlarımda ruh halime en iyi eşlik eden sanatçılardan olur kendisi.
 Ben aslında depresif bir ruh halini hiç sevmem bundan çıkmak içinse çoğu zaman hipnoterapi serileri dinlerim mesela Ofelya Cabral Thomas hipnoterapi serisi birebirdir ruhumuzun arınması için...


Onu dinlerken ve dinledikten sonra kuş gibi hafifliyorum herkese tavsiye ederim.

Beni mimleyen sevgili +Kore rüzgarı 'na çok teşekkür ediyorum ve bende bir kaç arkadaşımı mimlemek istiyorum ☺



Bunları da Beğenebilirsin

28 yorum

  1. Berika şu an sana gıcık oluyorum ilk sorunun sonuna eklediğin "neyse ki" için :( Benim depresyon sebebimdi onun varlığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kıyamam deme öyle ☺ Bi arada seni mimlemeyi unutmuşum canım benim affet beni:-( lütfen dilersen sende yanıtla ❤❤❤

      Sil
  2. Teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplayacağım , sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Hu huuuuuuuuuuuu:))) anacummmm mimlenmişimmmmm kızzzzz.... Şık şık şık 💃🏻 Berika. Bebeğimmm en kısa zamanda dönüş yapıcam 😀

    YanıtlaSil
  4. Süreklii derslerden çıkıp okulun psikiyatri servisinin gedikli prensesi halinee gelmiştim,okurkeeen şarkıları görüncee tebessüm ettimm gözlerimi kapatıp o hallerim aklımaa geldi Müslüm Gürses Coverlarını nasıll dinliyordum belli değil. Hele o depresyonda senin kadar şanslı olmayıp yari olmayanlar mesela ben gibi:( o moddan çıkmam için benim şarkı tercim genellikle Annie Lennox ı put a spell on you oluyodu. Ama süpeeeer konu öpüyorummm seniii :)

    YanıtlaSil
  5. Berika aşkosun beni nasıl unutursun! Ya olur mu öyle şey lütfen ben keyifle okudum seninkini hatta akabinde yarı depresyondayım az uyuyayım geçer ama :D

    YanıtlaSil
  6. @Dilekçedepresyon sebebin mi oldum simdi ben aman Allahim bu aciyla yasayamam :P
    @Tigris Driver ve @Yeşim Çayıroğlu cevaplarinizi merakla bekliyorum :))@Özgecan Saat mim tadında yorumun için çok teşekkür ederim ☺
    Dilerim mutluluğu arayan herkes en kisa zamanda bulur...

    YanıtlaSil
  7. Kadının sesi çok rahatlatıcı zaten. Ben de kaydettim linki rahatlamak için. çok iyi ya. Teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Nilgün Hocam.Degerli yorumunuz için ben teşekkür ederim ☺

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim,Berika'cığım.Beni düşündùğün için,çok mutlu oldum.En kısa zamanda,cevaplarımı yazacağım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Depresyon hiç olmasa hayatımızda dicem ama ne mümkün..:( Ama önemli oradan çıkabilmek.. Bunu yapabildiğin için çok şanslısın... :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap ablacigim merakla bekliyorum ☺Nahide Hanim cok tesekkur ederim.☺

      Sil
  10. teşekkürler tatlıım en kısa zamanda yapicam <3

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim canım benim. Hemencik yaptım ben :)
    http://dilekerenn.blogspot.com.tr/2015/05/depresyon-ve-sark-secimi-mimi-berikann.html

    YanıtlaSil
  12. Loreena McKennitt tavsiye ederim rahatlatan mistik bir tarz :)))

    YanıtlaSil
  13. Cevapladım tatlım :) http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2015/05/berikam-beni-mimlemisdepresyon-ve-sark.html

    YanıtlaSil
  14. Ben galiba hep depresyondayım. Alıştık birbirimize ama. Rahatsız etmiyor, arkadaşlık ediyor hatta:) Kibariye'nin cidden çok güçlü bir sesi var. Kendisini sevmem; ama hakkını teslim etmiş olayım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili söz sanatı her firsatta yorumlarinla destek olmaya calisiyosun cok tesekkur ederim iyi ki varsin ❤☺✌

      Sil
  15. sorular başarıyla cevaplandı ;))) tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum bile ;) Ben tesekkur ederim canim blogger dostum ☺💐

      Sil
  16. depresyona girmem için tek sebebim var:) can yoldasım yok:)) ben bu mim mi kabul etmiyorum:)) sil baştan başlamak lazım :)) işte...

    YanıtlaSil
  17. depresyondayım:(( o yüzden cevaplayamıyorum işte :DD bana güzel mimlerle gel bitanem:) dur ben sana mim hazırlayayım:))

    YanıtlaSil
  18. Depressiyada ən çox bir gün qalıram mən :) Yatıb qalxdımmı unuduram hər şeyi. Depressiya anımda son vaxtlar ən çox dinlədiyim mahnı isə "Ben yoruldum hayat" (adı tam olaraq belədimi dəqiq bilmirəm :)). Doyunca ağladır məni bu mahnı.

    YanıtlaSil