İçimdeki çocuk

12:55:00

Gittin...Gittin ya hani geri döneceğim diyerek.İşte ben bilsemde geri döneceğini,söz geçiremedim gönlüme.Sessizce ağladım bir kuytu köşede,annesinden dayak yiyen bir çocuk misali.Kimse görmesin istedim,gizledim gözyaşlarımı.Ama ağladım hıçkıra hıçkıra...Sen yoktun yanımda olsaydın şayet biliyorum ellerinle sileceğini yaşlarımı,dökme inci tanelerini diyecektin...Şimdi ben içimdeki o haylaz çocukla beraber sen gelene kadar hep ağlayacağız kuytuda ve kendimiz sileceğiz göz yaşlarımızı ceketimizin koluna,kirlensede umrumuzda olmayacak sen gelene kadar.Çok bekletme olur mu dön gel bir an evvel içimde ki çocuk sana küsmeden.

Bunları da Beğenebilirsin

6 yorum

  1. Gelmek de bir yere kadar önemli değil mi? Önemli olan küstürmeden bıktırmadan önce gelmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle cancağzım.Küstükten sonra gelmelerede sevinemiyor insan...

      Sil
  2. Gözyaşlarını kendin silmek...:( Belki de hayat bundan ibaret...

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar küssede çabuk unuturlar. Çocukların gönlünü almak kolaydır. Giden bunu biliyor olmalı...

    YanıtlaSil