Final Dönemi

12:34:00

Merhabalar herkese!
Bu aralar blogumu aksattığımın farkındayım belki bazılarınız farketmedi ama ben nerdeyse her gün bir paylaşım yaptığım için çok aksattığımı düşünüyorum...Peki neden mi aksattım?
Maalesef ki finaller yüzünden bu aralar o kadar çok meşgul olmam gereken şey var ki iki üniversitenin birbirinden bağımsız aşırı ağır dersleri,staj, sunum,KPSS hazırlık vesaire derken kendime bile zaman ayıramaz oldum.Final dönemi beni mazur görün ve bana çokça dua edin ne olur çok ihtiyacım var ...
Sevgiyle kalın Allah'a emanet olun...
Beni özleyin anacım☺




Bunları da Beğenebilirsin

14 yorum

  1. İnşallah sınav dönemini başarılı bir şekilde atlatırsın.... Güzel neticeler alman dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun Berika'cığım.Yokluğun tabii ki de farkediliyor.Çünkü sen farklısın.İnşallah dileklerin olur yavrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsjn sizden.Çok çok tesekkür ediyorum.Ellerinizden öpüyorum...

      Sil
  3. ALLAH YARDIMCIN OLSUN CANIM ...İNŞALLAH OKULUN BİTİNCE İŞ BULURSUN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş konusu apayrı bir dert hayırlısıyla bitsinde o da olur insallah canim benim.Allah razi olsun☺

      Sil
  4. İnşallah bunuda sağ sağlim atlatırsın ben sana güveniyorum. Dualarım seninle bitanem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatoşcuğum Allah razi olsun.Selam ve sevgilerimle ☺❤

      Sil
  5. İpi göğüsleyeceğine inanıyorum. Hayattaki tüm sınavlarda başarılar dilerim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. Berika'm başarılar diliyorum. Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  7. Sınav stresi her zaman yetiyor insanı uzaklaştırmaya hayattan, Allah yardımcınız olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Çok çok teşekkür ediyorum Dilekim ve sevgili çekirdek aile ☺

    YanıtlaSil
  9. Aynı dertten muzdaribiz 😊 başarılar dilerim şans seninle olsun. 🙏 ayrıca yokluğunu farkettim çünkü her açtığımda senin yayınlarınla karşılaşıyodum ama son günlerde seyrek seyrek 😄😄 kolay gelsinnn

    YanıtlaSil