Efsane Müzik Kutuları

21:02:00

 Bir efsaneydi o canım müzik kutuları...Efsaneydi diyorum çünkü benim için apayrı yeri vardı müzik kutusunun.O zamanlar yani küçükken yani 90'lar da ne kadarda teknoloji harikası bir şey gelirdi bana müzik kutusu.Hiç unutmam annem bir gün işten eve gelince elinde bir müzik kutusuyla gelmişti hep ilgimi çekerdi zaten,çok severdim.Onu görünce öyle mutlu olmuştum ki anlatamam.Çocuk yüreği işte...



İşte bu yukardaki sevimli,minik,kalpli müzik kutusunun aynısıydı benim ki ☺
Onun o kolunu çevirip de üstündeki balerin kendi kendine dönmeye başlayınca sevinçten havalara uçardım ☺
Hey gidi günler heyyy!...
Peki ya sen kaç yaşındasın bilmiyorum ama hiç müzik kutun oldu mu? Onun o muhteşem melodisi kulaklarını okşadı mı? Hangisindendi senin müzik kutun? ☺


Kendine iyi davran...Sevgiyle kal ☺



Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum

  1. Çok güzel bir nostalji oldu benim için. Çok severdim müzik kutularını. Bir arkadaşa hediye alınacaksa eğer en güzel tercih müzik kutularıydı. Kapağını her açtığımda duyduğum müziği, sanki ilk defa duyuyormuş gibi dinlerdim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ifade etmissiniz Nahide Hanım...Sevgiyle kalın ☺

      Sil
  2. 2 müzik kutum oldu ilkini 17 yaşımda dayım almıştı.. Çalan melodinin nasıl hayranıyım ve nasıl merak ederim kime ait olduğunu.. İkinisini de 2 yıl sonra kardeşim getirmişti onu da çok severim minik aynalı çekmeceli bir kutuydu :)

    YanıtlaSil
  3. benimde kitap tarzında varda kitabın kapağını açarsın çalar hemde ışıklı müzik kutusu gibi :) dediğin gibi müzik kutusunun apayrı .sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay onlarda çok güzeldirler yaa hatirladim onu :) Sevgiyle kal canim

      Sil
  4. Benim de müzik kutum vardı, kırıldı ama çalışmaya devam etti, hakikaten masal anlatır gibiler! bize de beklerim bi ara, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkurler bu guzel yorumunuz icin.Hemen geliyorum efendim :)

      Sil
  5. çok güzeller eskiden vardı bizde de sonra ne oldular bilmiyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun guzelligini yasamaya vâkıf olmakta yeter ☺Hoşgeldiniz....

      Sil
  6. Çocukken hep bu muzik kutularıyla uyuyordum.Çok güzel bir konu olmuş teşekkür ederim

    YanıtlaSil