Ölüm uykusu

21:54:00


Adonis'in dilinde son zamanlarda sürekli mırıldandığı o türkü vardı.Gecenin karanlığında,evlerinin portakal çiçeği kokulu bahçesinde,o babadan kalma asma ağacının altında ki sedirin üzerinde oturmuş Asya'ya diline peleseng olmuş türküyü söylemekteydi...
"Gesi Bağları'nda Dolanıyorum
Yitirdiğim Yarimi Aman Aranıyorum
Bir Çift Selamına Güveniyorum
Gel Otur Yanıma Hallerimi Söyleyim.Halimden Bilmiyor Ben O Yari Neyleyim"
Adonis türküsünü mırıldanırken,şöyle derin bir ah çekti Asya...Sustu Adonis...Bir süre sessizliğin sesini dinlediler birlikte.Yıllar önce yazmış olduğu, kendisine bile okumadığı şiiri okumaya başladı Asya...
Ey sevgili,ey uğruna ne kadar kasideler,şiirler,destanlar yazılsa yine de SEN'i anlatmaya yetersiz kalacak yar! Ne güzel şey seni sevmek,ne güzel şey bakmak gözlerine portakal çiçeği kokulari arasinda,derdin derdimdir bundandir sana "yar" deyişim sen benim diger "yar"ım,sen benim bir "yar"dan düşüşümsün kızdığında bana gözlerin.Seni sevmek güzel şeydir amma bir o kadar ağır gelir yüreğime ey yar! 
Adonis baktı ve gülümsedi Asya'ya..Devam etti Asya; Söyleme dertli türküler itme beni "yar"dan aşağı...
Geceydi,zifiriydi,sessizdi ortalık zamanı durdurmaları imkansızdı.Hep böyle kalmak istediler...Uzandılar sedire,ölüm uykusuna yattılar...

20.07.2014

Bunları da Beğenebilirsin

13 yorum

  1. Çok güzel,çok duygulandım...Paylaşım için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Yüreklere dokunabildiysem ne mutlu bana ☺ Yazımın devamını getirmeyi düşünüyorum ^^

      Sil
  3. Emeğine sağlık canım benim çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  4. Ölümsüz bir aşkın kısa ve yoğun ifadesi. Çok beğendim ben de...

    YanıtlaSil
  5. BEN BU "GESİ BAĞLARINI" BAĞLAMAM LA NE GÜZEL ÇALAR VE SOYLERİM :)))))

    YanıtlaSil
  6. Gesi baglari en sevdigim turkulerden biridir.Keske seni dinleme firsatim olsaydi sen calardin birlikte soylerdik :))

    YanıtlaSil