Masalsı...

20:47:00

Zamanın birinde, çok uzak bir kentte,güzel mi güzel bir kız yasarmış.Ama bu güzel kızın diğer insanların tabiriyle bir "kusuru" varmış. (Tabi buna kusur denmez ama neyse) Konuşamıyormuş...Diğer insanlar buna kusur desede güzel kız bunu asla kusur olarak görmüyormuş ve halinden gayet memnunmuş.Çünkü o konuşarak yapılacak bütün hataları yapmıyor olmaktan dolayı kendini şanslı sayıyormuş.Ne konuştuklarıyla birinin kalbini kırıyor ne de birisinin arkasından konuşarak ona ihanet ediyormuş...Herkes konuşur o susarmış diğerleri onun haline çok üzülürmüş ama kimse bilmezmis ki onun en kıymetli özelliği yazıyor olmasıymış.Kalpten dile dökemediklerini kağıda döker, zaman zaman hiç durmadan yazarmış...Yazmak onu öyle rahatlatırmış ki, kimi zaman dünyanın en iyi psikologları ile terapi yapmışçasına hafifliyormuş...
İşin aslı ne biliyor musunuz? Zamanın biri diye bir zaman dilimi yok onu ben uydurdum.Uzak bir kent mi? Orası da neresi? Güzel mi güzel bir kız? Hayırdır canım sen??? Kusur...Evet çok kusurluyum...Bunlardan birisi konuşmak olabiliyor zaman zaman.Az evvel masallaştırmaya çalıştığım o güzel kız gibi konuşamamak iyi oluyor bazen...
Ben öyle yapıyorum,susuyorum ve sadece yazıyorum...İnanın karşımızdakine veya hayata karşı bir çok anlatmak istediğimiz şeyi haykırırcasına söylemekten daha evlâdır...



(25.02.2015)

Bunları da Beğenebilirsin

28 yorum

  1. Masallar güzeldir. Sessiz çığlıklar bazen daha çok yankı bulur. Başarılar.

    YanıtlaSil
  2. bu harika biir yazı , kuzey patikasında görünüp doğuya doğru yürümüş .

    YanıtlaSil
  3. Çok harika ve mânidar,öykü tadında bir yazı olmuş...
    Canım benim,bence de kalemi hiç bırakma.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bir yere varamadik. Devam yazisi icin bekliyoruz masallarin bir finali olmasi lazim

    YanıtlaSil
  5. Hakikaten oyle. Hatta bazen konusarak anlatamadiklarini yazarak daha iyi anlatiyorsun.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel , elinize sağlık. Her şey masaldır.

    YanıtlaSil
  7. bizimkisi sessiz çığlık cnm..duymak ve yahut anlamak isteyene....gelsin tüm cümlelerimiz...

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir hikaye:) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık.Gerçekten keyif alarak okuduğum nadir yazılardan biri...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Dilin kemiği yoktur ya o yüzden konuşmak bazen aleyhimize olabiliyor. Sonrasında pişmanlıklar, keşkeler geliyor. En iyisi susmak. Sen sus ki; gözlerin konuşsun :))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba benim böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
    http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  12. Yazına bayıldım ve seni hemen takibe aldım :) Benim de bir bloğum var.Ziyaret edip takibe alırsan sevinirim :) : http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ☺ Takibe aldım bile ;) Sevgiler....

      Sil
  13. Çok teşekkür ederim.Güzellik gören gözde,anlayan kalptedir

    YanıtlaSil
  14. Çok imrendim, keşke konuşmasam da yazabilsem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşmakta güzeldir,yazabilmekte...Sevgiler :-)

      Sil
    2. Evet yapabilene ikisi de güzel :) http://korefenomeni.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim, özellikle yorumlarınızı, görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim, yeni başladığım için yön verici olacaktır.. görüşmek üzere..

      Sil