HANCI...

20:07:00

Geçecek bugünlerde bitecek değil mi hancı? 
Bende göçüp gideceğim bu kervansaraydan.
Bir seneye kalmaz elbet,uçarım bu diyarlardan.
Bakma öyle yüzüme umutsuz bir şekilde hancı!
Benim hala umudum var.
İşte oradan,tam karşıdan bir atlı gelecek,
götürecek beni bu diyarlardan/kervansaraydan...
Hadi toparlan asma yüzünü.
Nasıl olsa daha çoook yolcu geçecek buralardan...
Beni buraya demirbaş mı belledin sen?
Elbet bende gideceğim.
Hadi toparlan asma yüzünü
Nasıl olsa daha çoook yolcu geçecek buralardan...

AĞUSTOS/2013

Bunları da Beğenebilirsin

24 yorum

  1. Yolculuk her daim , ama ger ölüm erken demiş şair

    YanıtlaSil
  2. Aynen tek gerçek bu. Aşık Veysel ne güzel demiş "Dünya handır, konan göçer..." diye. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler değerli yorumlariniz icin ☺

    YanıtlaSil
  4. 2013'te mi yazdın bunu? O zamandan beri niye bekledin blog açmak için? :)

    YanıtlaSil
  5. Bekir Sıtkı Erdoğanı'ın meşhur Hancı şiirini hatırladım. Seninki de hiç fena değil. Yazmaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Bu deryada bir damla olabiliyorsam ne mutlu bana...

      Sil
  6. Kelimeler çok güzel dile gelmiş.....:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş yüreğinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş yüreğinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  9. kimler geldi kimler geçti :)
    ellerine sağlık Berika'cım!

    YanıtlaSil
  10. Kaleminize sağlık..
    Kimler geldi kimler geçti be hancı...

    YanıtlaSil
  11. Emeğine sağlık.Bu hanın kıymetini bilmek dileğiyle
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim degerli yorumuniz için.Sevgiyle kalın :)

      Sil