Bana dair\Nam-ı diğer mim :)

19:38:00

Merhaba sevgili okurlarım;
Sevgili blog sahibesi +Tigris Driver  beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ederek sorularımıza yanıt vermeye başlayayım :)

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?


Bu aralar telefonumla ve tabletimle takılmaktayım.Telefonumun üstündeki ekran resmi özlemini duyduğum portakal ciçeği :)


2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?
Kışın sahlep genelde Türk kahvesi

3-Google'da aradığın en son şey ne?
Ben her gün haberleri takip ediyorum az öncede molla google'dan haberler yazıp arattım :)

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?

Yakın arkadaşlarımdan birisi olan Melike :)

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Tiyatro benim için aşktır ve devlet tiyatrosunun hemen hemen her oyununa gitmeye gayret gösteririm en son geçen hafta gittim...

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
Yaklaşık 3 hafta önce gittim

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?

Ben pek dizi izlemem ama küçüklüğümde izlediğim ve çok sevdiğim "Mahallenin muhtarları'nı" tavsiye edebilirim galiba :) Bir de bu aralar TRT 1 ekranlarında yayınlanan "Diriliş" dizisini herkes izlemeli diye düşünüyorum...

8-En son ne tür bir müzik dinledin?
Ben müziksiz yaşam düşünemeyenlerdenim.En son Levent Yüksel'den dedikodu parçasını dinledim :).

9-Seni en çok ne çıldırtır?
Bir insanın Ukalaca ve kendini beğenmiş tavırları beni çok çıldırtır.

10-Ne zaman uyanırsın?
Uyumayı çok severim bu yüzden erken uyurum genelde ve mecburen sabahları erken kalkarım.

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Ayy bu nasıl soru neyi kastettiniz? pas lütfen :) 

12-Favori emojin nedir?
Ruh halime göre degisiklik gösterir ;)

13-Kedi mi köpek mi?
Ben hayvanları uzaktan severim ama onlara dokunabilmeyi ve bir köpeğimin olmasını isterdim.

14-Kuzey mi güney mi?
Güneyde benim memleketim olduğu için Güney elbette :)

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Trafik ve çok kalabalık oluşu.

16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Kanlıca,Fatih,Sultan Ahmet ❤

17-Kafanda genel olarak ne olur?
Bu aralar yoğun olarak geleceğe dair kaygılarım :\

18-Komedi mi dram mı?
Oyuncu olmak içimde kalan uhdelerden birisidir ve ben oyuncu olsam senaryosu komedi olan oyunları ve filmleri ağırlık olarak tercih ederdim ama dram olmazsa olmaz be kardeşim :)

19-Çay mı kahve mi?
Sevdiklerimle beraberken çay ve Türk kahvesi yalnızken her daim kahve...

20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Dışarıdaydım uzun süredir görmediğim bi arkadaşım ile görüştüm

21-Son olarak bir sırrını paylaş..
Belgrad Ormanı'nı Belgrad da zannediyordum :D :D

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur zira ben çok eğlenerek cevap verdim :)


Bende cevaplamak isteyen herkesi ve kıymetli blogger arkadaşlarımı mimliyorum ;) 

+Mehtap Kütük

+Fatoş Avunduk

+Kore rüzgarı

+Gülin Dünyası

+zeynep kılınç

+lonely elephant

Bunları da Beğenebilirsin

27 yorum

  1. En kısa zamanda yapmalıyımmm...:D Çok teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim,keyifle okudum cevaplarını.Beni mimlediğin için teşekkürler.Ben de blogum da cevapları yazarım...Sevgiler,canım...

    YanıtlaSil
  3. tüm merakımla okudum cnm bütün cevaplarını belki daha iyi tanımak umuduyla. beni mimlediğin için ayrıca teşekkr ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok masum bir sırmış çok sevdim sırrını :D Keyifle okudum canım mimi :D

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş bu mim böyle...
    Mis kokan portakal çiçekleri memlekette sizi bekliyor..:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım en kısa zamanda cevaplıyacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Coook guzel keyifle okudum caniiim♥ hadi mis gibi bol köpüklü bi turk kahvesi icelim simcik bu mimin üstüne^-^ fatih, sultan ahmet i birlesik okudum önce :) sonra anladım sultan ahmet :) ekranindaki cicek te pek guzel
    Ellerine sağlık cancazim♥
    Filoloji belli bi dil uzerine mı eğitim aliyorsun merak ettim de . Belki bunun ile ilgili de bi post hazirlayabilirsin belki de vardir bi arsivine bakinayim ^-^
    Koskocaman sevgileeer♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım ben Arap dili üzerine eğitim alıyorum lakin bunun yanın yanında bildiğim bi kaç dil daha var *-* Güzel yorumlarini eksik etme zira cok mutlu oldum ;) Hadi kahveler hazir buyur gel ❤

      Sil
  8. Belgrad olayı beni sabah sabah pek bir güldürdü :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. İade-i ziyaret tamamdır :) Hosgeldiniz bloguma sevgiyle kalın her daim :)

    YanıtlaSil
  10. Cevapladım kuzum :) http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2015/04/berikacm-beni-mimlemis.html

    YanıtlaSil
  11. Merhaba canım, blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. keyifle okudum :) blogumada beklerim.

    YanıtlaSil