Çikolata aşkına!

21:00:00

Sizde benim gibi günde en az bir defa çikolatalı bir şeyler yeme ihtiyacı duyuyorsanız şayet O'lala bunun için biçilmiş kaftan diyebilirim :) Ben ilk defa denediğim için sizlerle de paylaşmak istedim fikrimi.Şimdi tutupda görmemişin bir O'lala sı olmuş demeyin canım o kadar da değilim :) Sadece çikolata krizi gelenlerin özelliklede öğrenci milletinin dolabında bulunması gereken "Nutella" kadar gerekli gördüğüm bir şey.Zira sınav haftalarında ders çalışırken yoldaşlık yapma mahiyetinde  bir abur cubur bana göre.Ders çalışanlara Allah zihin açıklığı versin bu kekten yiyin enerjiniz yerine gelsin...Morali bozuk olup serotonin  hormonuna ihtiyaç duyanlar Allah sıkıntılarınıza deva olsun.
Mutluluk için bu veya bunun gibi bir abur cuburu tavsiye ediyorum :)Kendinize çok iyi bakın dostlar Allah'a emanet olun...
                 SEVGİLER

Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum

  1. Çok güzel,yanında bir de şöyle köpüklü Türk kahvesi...

    YanıtlaSil
  2. AA! Bu yeni mi çıkmış, hemen keşfedelim :) Sitene katıldım canım, bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz bloguma :) Mehtap ablacim bol köpüklüsünden ikramım olsun ;)

      Sil
  3. Gece gece tatlı krizine girdim yazını görünce, ben de bloğuma bekliyoruuum : )

    YanıtlaSil
  4. Şu beni boğan çizimlerden kafamı kaldırdığımda bloguna girdim ve bu yazıya denk geldim
    krizlerdeyim,dayıma açık market ve O'lala arattırıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Sanırım bu postu yanlış zamanda yayınlamışım yaa :) Neyse artık sabah oldu :P

    YanıtlaSil
  6. Cok tatlı bir post olmuş.. özellikle sınav zamanı.. çalışma masasının çekmecesine çikolata depoluyorum. :D

    Kaleminize sağlık.. :)

    YanıtlaSil