Ah benim internasyonel ruhum

14:22:00

Ah benim internasyonel ruhum evet başlığım bu peki neden bu sorusuna gelirsek nereden geldiğini bilmediğim taa küçük yaşlardan beri bende var olan yabancı,Türkiyemize baska ülkelerden gelmiş,turist,öğrenci,çalışan vs gibi kişilerle konuşma merakım var.Nerede bir yabancı görsem hemen yanına ilişip "Hello,hi,سلم عليكم(selam aleyk),annyeonghaseyo,marhaban" gibi selamlar ile giriş yaparak başlıyorum konuşmaya :) Genelde zaten bizim insanımızın kanında vardır canayakınlık,pek bir misafirperverizdir.Seviyorum bu özelliğimizi :) Bugünde okulda ders çalışırken bir Türkmenistanlı kıza denk geldim boş masa arıyordu fırsat bu fırsat hemen masama davet ettim :)) Başladım muhabbete pek bi sevdik birbirimizi :) Gurbette okuyan öğrencilere yüreğim hiç dayanmıyor bende onların yaşadıklarını yaşadığım için çok iyi anlayabiliyorum gurbet demek ne demek...Velhasıl kelam sözü fazla uzatmak istemiyorum,sıkmak istemem sizleri...Yurtdışından gelmiş insanlara daha hoşgörülü yaklaşırsak ülkelerine döndüklerinde hakkımızda çok güzel şeyler anlatacaklarına emin olabilirsiniz :) Simdilik hoşçakalın dostlar.Berika'dan kucak dolusu sevgiler tüm dünyaya
With love all of the world ❤:)

Bunları da Beğenebilirsin

10 yorum

  1. Ben de çok severdim yabancılarla konuşmayı :D

    YanıtlaSil
  2. Masallah bende seviyorumm ama rahatsiz ederniyim durtume yenik dusuyorum bazen

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç rahatsız olan kisilerle karşılaşmadım kibarca yaklaşıldığı müddetçe :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de beyazıt meydanında çok karşılaşırdım.Yol tarif ettiğim çok olmuştur.Türk halkının sıcaklığını hep anlatırlar...Böyle tanınmak ne güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  5. ne kadar sıcakkanlısın tebrik ederim. gurbet zor gerçekten canım. sevgiler <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumun için.Sevgiyle kal :) ❤

      Sil
  6. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much dear Diana.İ am happy for ur visit to my blog :) Welcome..i will come to ur blog :)

      Sil