SEVGİLİ GÜNLÜK2

01:51:00

Küçükken sevgili günlük diye başladığımız kendimizce o masum,o temiz dünyamızda ki yaşadıklarımızı,hissettiklerimizi yazdığımız defterlerden vardı benimde...Şimdi büyüdüm,kirlendi dünyam,masum değil artık düşüncelerim.Sanki büyüdükçe yitiriyorum bazı değerleri...Yaşananlar,insanlar,hayat telaşesi vesaire vesaire yoruluyorum git gide.Şimdi bir günlüğüm yok ama blogum var benim adı da boşuna Berika'nın Günlüğü değil hani ;) Gecenin bu saatinde beni yazmaya iten ne tam olarak çözemesemde günlüğüme bir şeyler karalama isteği hasıl oldu içerimde.Sanırım çocukluğumu hatırladım,günlük yazdığım o anlar geldi gözümün önüne.Nasıl yazardı orada; sevgili günlük bugün sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım sonra kahvaltımı yaptım hazılanıp okula gittim diye devam ederdi.Düşünüyorumda şimdi sabah kalkınca hiç bir şey düşünmeden kahvaltımı yapıp günlük rutinlerimi yapabiliyor muyum diye ama nerdeee...Bu mümkün değil büyüdükçe insanın dertleri,tasaları,kaygıları,sorumlulukları da büyüyor.Uyanır uyanmaz düşündüğümüz o kadar çok şey var ki...Keşke bu kadar çok kirlenmese düşüncelerimiz,keşke hep orada kalsa içimizdeki çocuk,hiç ölmese...Herşeye rağmen hayat devam etmekte ve biz bütün olumsuzluklara rağmen öldürmeyelim içimizdeki çocuğu ve kirletmeyelim düşüncelerimizi.Ne demiş Bediüzzaman Said-i Nursi:Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Bu söz hayat felsefemiz olsun inşallah ;)

Şimdilik hoşçakalın.Güzel kalsın her şey ve herkes en emin olana emanet olun^^

Bunları da Beğenebilirsin

22 yorum

  1. Ahh o cocukluk. Ne kadar da ozletiyorsun kendini. O günlere goturdunuz beni Berika'nin Günlüğü.

    YanıtlaSil
  2. Çoook özlüyorum çocukluğumu. hayat beni 20yaşinda olsam da kos kocaman yaşlı bir insana çevirdi. Çoook özledim okulumu. Arkadaşlarımı. Şimdi anladım büyüklerin keşke çocuknolsaydım sözlərini.
    Bu arada ben de bloguma beklerim. Seni takibe alıyorum

    YanıtlaSil
  3. İzleyici gadgeti yok blogunda. Bi de bloglar.gen.tr e nasil uye oldun? Ben hirş yapımıamıyoum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bende sizi takibe alacagim :) Blogumda sayfanin en altinda takip edin kısmı var sanırım göremediniz.Degerli yorumunuz icin cok cok tesekkur ederim.Sevgiyle kalın Aynur Hanım.İcinizdeki cocuga selamlar 😋

      Sil
  4. Aldım izlemeye. Gözem öyreşib sağda görmeye:))). Blogunu tanitmak istersen düzenlediyim etkinliye buyura bilirsin.

    YanıtlaSil
  5. evet menimde gözüm öyreşib sağda görmeye ama bu sefer böyle oldu :) Sizi burada görmek çox gözel sevgiler kardeş ülkemize ;)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba cnm, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;)
    Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldiniz Tuğba Hanım :) Hemen iadeyi ziyaret yapıyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. Çocukluk yıllarımız,en güzel yıllarımızdır hep.Masum ve tertemiz...Paylaşımın için teşekkürler,canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim ablacığım.Severek okuduysan ne mutlu bana :) Sevgiyle kal :-*

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim . Sizi GFC den takibe aldım. Ama siz beni daha almamışsınız sanırım. beklerim muhakkak. Sevgiler.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Gördüm takibe almışsınız Berikacım:)

    YanıtlaSil
  12. Tamam Nilgün Hanım çok teşekkür ederim.Hoşgeldiniz bloguma^^

    YanıtlaSil
  13. Merhaba iade-i ziyaret yapayım dedim şahane bir şarkıyla karşıladı blogunuz bir de öğretmen adayıymışsınız oooo çok severek aldım takibe hocam :D Çok sevgiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok cok tesekkur ederim "Dilekce" ;) 👸Cok mutlu oldum sizin gibi dostlari burada gormekten dolayi❤ Hosgeldiniz bloguma "-"

      Sil
  14. Çocukluğumdan beri günlük tutuyorum. Annemin evinde dev bir yığın oluşturdu eski günlük defterlerim. Öyle kıymetli ki ama annemin evinde kalmaları daha iyi : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel bir aliskanlik.Gunluk tutan insanlari sevin onlarin kimseye zarari olmaz :)

      Sil
  15. çocukluğuma baktığımda iy ki şimdi çocuk değilmişim diyorum biz oyunlarımızı yaz kış farketmeden sokaklarda oynadık özgürdük koşardık düşerdik hayatı yaşayarak öğrendik oysaki şimdi oyunları ve hayatı evde bilgisayar başında öğreniyor çocuklar bak şuan senin bile günlüğün bloğun oldu bilgisayardan yazıyorsun artık yani ben geriye baktığımda herşey güzel ileriye baktığımda kapkara bir gelecek var ama genede karanlığı aydınlatan sen gibi ışık saçanlar oldukça ümit var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim guzel yorumun icin cok cok tesekkur ederim.Bende senin gibi dusunmekteyim biz kucukken her sey daha dogal daha samimiydi evcilik oynardik saklambac oynardik vs vs hepsinin tadi hala damagimda :)

      Sil
  16. Müzik açıcaktım,aa dedim Berika'da İndila vardı,dinliyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler devamında da bir kac müzik daha var ilginizi cekerse ;)

      Sil