MÜJDE...

18:48:00

Ufak bir serzenişti benimkisi
sonrası boşveriş...
Durdum ve düşündüm
nereyeydi bu gidiş?
Sahi benimkisi bir gidiş miydi? 
Bir gidişten ziyade
günden güne bir bitiş ve yitiriliş... 
Şimdilerde lal oldu dilim
etmiyor tek bir cümle  
''Secde suresi 17.ayet'' geliyor fikrime.
Sabret,bekle diyorum kendi kendime...
Sonra bir çay koyup gülümsüyorum,
dalıyorum düşlere..
Düşümde bir adam koşuyor bana doğru .
Ben geldim ben,işte o inandığın
ve beklediğin müjdeyim diye fısıldıyor.
Açıyorum gözlerimi bakıyorum semaya.
Ne güzel bir ayetsin sen şükrolsun 
kader-i mutlak'ı tecelli ettirene deyip 
gömülüyorum sessizliğe...

Bunları da Beğenebilirsin

13 yorum

  1. Melek Hanım,Rabia hanım çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için beğenmeniz beni mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  2. Eline,yüreğine sağlık Berika'm...Yine sıcacık ısıttın,canım...Huzurlu akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam cok cok cok tesekkur ediyorum :) Hayirli aksamlar ❤

      Sil
  3. Süper .. Rabbim beklediğinizi en hayırlı vakitte karşınıza çıkarsın inşaAllah ;)

    YanıtlaSil
  4. Beklenen hep beklenmedik zamanda gelir; müjdenin güzelliği de bundan ileri gelir ;) Belki de beklenen gelmiştir de onu görecek gönül gözlerine ihtiyaç duyuyordur fark edilebilmek için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim gonul gozumuzu acsın insallah.Cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin.

      Sil
  5. rabbim gönlüne göre versin canım arkadaşım...zaman+ sabır= mutluluk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Yeşimim...Zaman tabikide bakalım görelim...

      Sil