Bekle...

20:37:00

Bilmediğim birine ağıt yakmaktı benimkisi.Hiç tanımadığım bir denizde kulaç atmaya çalışmak..Boğulmadan boğulmayı öğrenmek..Yalnızlığın girdabında takılı kaldım.Kurtulmam an meselesi biliyorum.Bir elin beni çekip kıyıya çıkarması an meselesi..Biliyorum ama bilmek de yetmiyor bazen.Yetmezlerin içinde kalıyorum bu sefer.Dua etmek tek tesellim şu sıralar.Olmazları olduran bir Rabbim var çünkü.Ona olan inancım olmasaydı bu çetrefil beni alır götürürdü biliyorum.Ne yapsam boş.Zamanın tek çare olduğunu söylüyorlar.Bekle geçecek diyorlar.Ben de bekliyorum.Ve Rabbim bağışlanmamı diliyorum. 

Bunları da Beğenebilirsin

16 yorum

  1. Bazen kendimizi yalnız hissederiz.Ama böyle zamanlarda Allah'a sığınınca,rahatlıyor insan...Allah gönlüne göre versin Berika'cığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ablacigim cumlemizin insallah :) sevgiler

      Sil
  2. Zaman ve dua en etkili reçete bencede. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu yeni gordum ama gormedem once sizi ziyaret etmistim :)
      Bloguma hosgeldiniz sefalar getirdiniz sevgilerimi yolluyorum ❤

      Sil
  3. Gecenin en karanlık anları,şafağa en yakın olduğu zamanlardır..Rabbim umutlarımızı artırsın..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar gerçekten çok güzel bir blog sitesi oluşturmuşsunuz ellerinize sağlık bu güzel siteden sonra ben buypasa'ya alışverişe gidiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Allah gonlunuzdekini hakkinizda hayirli eylesin

    YanıtlaSil
  6. SABRIN SONU SELAMETTİR..ACI ÇEKMEDEN OLGUNLAŞMADAN HİÇ BİR ZAMAN HEDEFE VARILMIYOR ..ELBET KAPILAR BİR GÜN AÇILACAK ÖNEMLİ OLAN O VAKTE KADAR SABIRLA BEKLEMEK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle zaten ayette de müjdelemiyor mu? "Allah sabredenlerle beraberdir"

      Sil