MERHABA DOSTLAR...

20:35:00

Merhabalar sevgili dostlar;
Blog hayatına henüz yeni adım atmış birisi olarak,blog yazarlığı nasıl olur veya bloglarda neler paylaşılıyor diye sık sık araştırmaya çalışıyor  ve blog arası seyahatlere çıkıyorum :) Herkes uzmanı olduğu,ilgilendiği,çok sevdiği konular hakkında paylaşımlar yapıyor hepsini gerçekten ayrı ayrı çok beğeniyorum.Bütün blog yazarı arkadaşlara başarılar diliyorum :) Henüz çok yeni olan blog yazarlığı serüvenimde yavaş yavaş arkadaşlar ediniyorum bu beni çok mutlu ediyor.Yeni tanıştığım ama gerçekten çok sevdiğim sevgili Mehtap ablama ve sevgili Ayşegülcüğüme çok teşekkür ediyorum bana yüreklerini açtıkları için :) İnşallah burada daha da güzel arkadaşlıklarım olur ben sizleri tanımaktan dolayı çok mutlu oluyorum gerçekten...Çok yoğun ve bir o kadarda zorlu bir sınav döneminden geçtim ama yine de blogumu ihmal etmeyi hiç istemedim galiba o benim çocuğum gibi oldu sürekli ilgilenmek istiyorum ^_^Ve daha çok kişiye duyurmak istiyorum sesimi umarım bu fırsatı zaman içinde yakalarım,umarım herkesin sevebileceği keyifle takip edebileceği bir blog haline gelir bu küçük dünyam :) Şiir yazmak,deneme yazmak gibi şeylere yeteneğim olduğunu söyleselerde aslında ben kendimi öyle göremiyorum ve ne şair ne de yazar olarak addedemiyorum lakin yazdıklarımı da herkesle paylaşmak istiyorum :) Büyük şairlerin,yazarların deryasında bir damla olabilirsem ne mutlu bana.Şiire ilgim babam sayesinde başladı o küçükken yazdığı şiirleri okur,sevdiği şairlerin şiirlerini ezberlettirirdi bana iyi ki öyle yapmış diyorum yazmak gerçekten içimi çok rahatlatıyor herkese tavsiye ederim :) Babama da ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum gittiğimde kendisini de öperim artık :) Bu küçük dünyama herkesi bekliyorum .Sesimi duyanlar duymayanlara iletirlerse çok sevinirim kendinize çoookkk iyi bakın sevgiler ....

Bunları da Beğenebilirsin

29 yorum

  1. Canim arkadasim bende cok tesekkur ederim bana kalbini butun ictenligin ve samimiyetinle actigin icin :) bu blog sayesinde seni tanidigima cok memnun oldum ve gercekten yazmaya yetenegin var ;) butun yazilarina bayiliyorum canim seni o guzel yureginden öpüyorum ve bu yazi icinde beni andigin icin coook tesekkur ederimm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnede çooookkkk memnunum tatlım iyi ki tanımışım seni :)

      Sil
  2. Canım Berikacığım,ben de seni tanıdığım için çok mutluyum.Benim hakkımdaki yazdıkların için,çok teşekkür ederim.Bloğunu,ilgiyle ve severek takip ediyorum.Başarılarının devamını yüce Allah'tan diliyorum.Huzurlu akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim burada ki ablam oldun asıl ben sana teşekkür ederim :) Güzel dilkelrin için çookk teşekkür ederim Allah razı olsun ablacığım.Huzurlu akşamlar :)

      Sil
  3. Hoş geldin aramıza. Kendini asla küçük görme. Yazdıklarını bir blogta paylaşmak her yiğidin harcı değildir. Sen yılmadan yazmaya devam et. Görüşmek üzere, Hoşça kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci Hanım bu yorumunuz gercekten bana çok iyi geldi.Çok çok teşekkür ediyorum.Hoşbuldum ben gercekten :) Hoşcakalinnn ♡♡♡

      Sil
  4. Merhaba geldim sonunda :)
    Blogun hayırlı olsun :) Blog yazmak gerçekten çok keyiflidir, hele ki yazmayı ve paylaşmayı seviyorsan :) Mutlaka devam et ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz sefalar getirdiniz :) Sizleri görmek çok güzel bu guzel yorumunuz icin kocaman bir tesekkur sunuyorum size ♡♡♡ :))

      Sil
  5. Merakla gelecek yazılarını bekliyorum :) İyi ki bulmuşum blogunu :D Yazılarını okurken çok eğleniyorum,yazdıkların çok içten :)) Devam et böyle ^^ Umarım çokça tanınan bir blogger olursun...Yolun açık olsuun :)

    YanıtlaSil
  6. sana da çok çok çok teşekkür ederim sevgili Aley.Gerçekten çok mutlu ettin beni.Bende iyi ki bu blogu açmaya karar vermişim ve iyi ki tanımışım sizleri :) Beni izlemeye devam edin :P :))) ^_^

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Benim ilk bloguma ilk yorum yapan kişi sizdiniz. Öncelikle bunun için çok tesekkur ederim. Uzun suredir blogunuzdaki yazıları okudum ve bende ilham alıp elimden geldiğince yazılar yazacağım.. Toplumda gerçekten dışlanıyorum ve bi yüzdende belki benimde yeni arkadaşlarım olur düşüncesiyle bende blog açtım. Hepimiz için hayırlısı olsun.. İyi günler .. Görüşmek üzere ..

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Fatoş seninde blogun hayırlı uğurlu olsun umarım sesini herkese duyurursun ve herkesin seni anlamasına vesile olabilirsin.Beni bir ablan olark görebilirsin.Dışlandığını düşünmüşsün ama bence yanılıyorsun sana yüreğini açacak milyonlarca kişi vardır bunlardan biriside ben olmak isterim :) SEVGİLER GÜZEL KARDEŞİM

    YanıtlaSil
  9. Merhaba kahve içmeye geleyim sözümde durayım dedim :) bloğun çok şekere hele ki ilk girdiğimde çalan parçaya bayıldım Fransız şarkıları zaten aşk kokar :) başarılar her türlü yardıma açığım bunu bil ve istediğin bir şey oldumu yazman yeterli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo hoşgeldiniz efendim :) Kahvenizi nasil alirdinz? :)) Cok tesekkur ederim eger ki bi soru veya sorun olursa yazarim gercekten ^^ Sizler gibi guzel insanlari tanimak cok guzel.Fransiz sarkilar konusunda dusuncemiz ayni bu arada :) Sevgiler,saygilar...Her zaman beklerim ;))

      Sil
  10. Merhabalar
    Aramıza hoşgeldin..
    Yazmaktan hiçbir zaman yılma..Biz yanındayız
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Cookk tesekkur ederim Gülsah Hanım.Yazmaya devam ;)

    YanıtlaSil
  12. Berika yazmaya devam canım :) Gayet samimi yazıyorsun ki zaten beni buraya çeken deo. Benim yazılarımdan da fark etmişsindir ben de samimi yazıyorum, aradığım da bu oluyor diğer bloggerlarda. O yüzden buralarda sık sık görüşürüz artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki görüselim her zaman ;) Hosgeldiniz bloguma samimi ve sıcak insan ❤

      Sil
  13. Hoşgeldin burası herkesin yaşamından sırlarla dolu, paylaşımlarını merakla okuyacağım. Şimdiden başarılar...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bana da uğrarsanız sevinirim sevgiler :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil