DİKKAT!!!

23:26:00

Henüz blogumu açalı iki gün oldu ben iki gündür sürekli düşüncelerdeyim acaba nasıl bir görüntü sunsam acaba neler paylaşsam ve bunlar gibi bir sürü soru kafamda volta atmakta :) Şu anda blogum hiç yayılmamış olsada sesim kaç kişiye ulaşıyor acaba diye düşünmeden edemiyorum çok heyecanlanıyorum.Sizlerden ricam eğer ki blogumu takip etmek hoşunuza gidecekse birazcık reklam yapmanızdır :) Eeee malum artık facebookunuz,twitteriniz,instagramınız efendime söyleyeyim whatsappınız bir sürü sosyal mecrada hesaplarınız vardır değil mi? :)) Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sesimin ulaştığı kişiler lütfen kendinizi belli ediniz,bir tepki veriniz sizleri tanımak isterim...

Dipnot:Bu arada paylaştığım şiirler,yazılar,denemeler bana aittir ama kesinlikle çok iyi bir yazarım veya şairim gibi bir iddiam yoktur.

En emin olana emanet olun

SEVGİLER :) 

Bunları da Beğenebilirsin

6 yorum

  1. Bloğunuzu beğendim,takip etmeye devam edeceğim.Başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkurler efendim cok naziksiniz :-) Sizinde yolunuz açık olsun basarilariniz daim olsun.Sevgiler...

      Sil
  2. Bende yeni actim blogumu o yuzden ayni duzuncelerdeyim bende :) ama blogunu begendim takip ettim iyi ki acmissin beni buralarda surekli gorebilirsin artik :) son olarakta siirleri kendi yazman cok guzel bisey tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coookkk tesekkur ederim bu guzel dusunceleriniz icin Aysegul Hanim...Bende size çaya gelirim arada bir :)) Her zaman beklerim bloguma ;)

      Sil
  3. bloğunuzu yeni keşfetttim ve bu konuda başarılısınız. okunmaya değer güzel şeyler yazıyorsunuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep Hanım.Takipte kalınız ;) Bloguma hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)

      Sil