ÇOCUK YÜREĞİMLE ŞİİR

21:03:00

Eski fotoğrafları,anıları,arkadaşlarımdan kalan hatıraları zaman zaman sakladığım yerden çıkartıp tekrar hatırlıyorum o günleri.Hoşuma gidiyor eski günleri anmak hele ki bi dünya güzel anı ile doluysa mazi...Yine eskileri kurcalarken bulduğum,küçükken yazmış olduğum bu şiirim çıktı karşıma :-) İlkokul 4.siniftaydik öğretmenimiz okulun çıkaracağı şiir kitabı için bizlerden şiir yazmamızı istemişti.Bende bu şiiri yazmıştım sonra o şiir bi baktım ki okulumuzun kitabında yayınlanmış^^ Çok mutlu olmuştum çocuk yüreğimle :) Sizlerlede paylaşmak istedim...

Şiirde de bahsettiği gibi miniğin; insanları sevelim,neşe, huzur saçalım,sevgi yoksunlarını affedelim :) 
  
                 Herkese kocaman "Sevgiler"
İLKOKUL 4.SINIFTA YAZMIŞ OLDUĞUM ŞİİR^^


Bunları da Beğenebilirsin

18 yorum

  1. Ben bu şiire ba-yıl-dımmm...Berika'cığım,daha küçükken bile kocaman,sevgi dolu bir yüreğin varmış.Öpüyorum seni.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap ablam yaa cok tesekkur ederim.Bende senin yorunlarina ba-yı-lı-yo-ruuummmm :) iyi ki varsin sen sevgiler ♥

      Sil
  2. Canım benim,sen de iyi ki varsın...görüşmek üzere,huzurlu akşamlar...

    YanıtlaSil
  3. Oo şiire bayıldım gerçekten ya canım benim o yaşta o yetenek taktir ettim vallahi seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok çok tesekkur ederim Allah razi olsun :))

      Sil
  4. O nasıl 4. sınıf kafası ya:) Valla şahane olmuş, cümleler, ifadeler filan kusursuz. His desen tam anlamıyla yansıyor okuyana. Eline, yüreğine sağlık küçük kız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük kız tesekkur ediyormus ablası :P Fidancım çok sagol canım benim :) hepinize bu guzel yorumlariniz icin ayri ayri tesekkurler kızçeler.

      Sil
  5. Bayıldım,çocuk yüreği nasıl sevgiyle dop dolu değilmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle...Büyüdükçe kötülükler kaplıyor yüreğimizi maalesef :( Keşke büyüyüncede cocuk yuregine sahip olabilsek her daim.

      Sil
  6. Affetmeli canim affetmeli...Çok tatlisiniz ya..Teşekkürler bizi gülümsettiğiniz için.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş. saf ve temiz hislerle yazılımış. keşke bu güzelliği yetişkinliğe taşıyabilsek.

    YanıtlaSil
  8. Küçükken belliymiş iyi bir kaleminizin olacağı.. :)

    YanıtlaSil
  9. Nostalji insanı seni, geriye dönmek, yinelemek bazen çok iyi geliyor!
    Benden önce diyenler olmuş ki, teee ne zamandan belliymiş meğer :)

    YanıtlaSil