MERHABA 2

00:27:00

Herkese yürek dolusu bir merhaba demek istiyorum öncelikle...
Şu an dünyanın herhangi bir ülkesinin herhangi bir şehrinin herhangi bir mahallesinin herhangi bir konutundan yazıyorum bu satırları.Burada,bu karanlık oda da oturmuş,düşünceler beni gark etmeye çalışırken yine yazmak geldi içimden :) En iyisi dedim blogumda yazayım sesimi duyan her kim varsa şu an benim gibi hisseden,onlara yoldaş olayım istedim.Yazmak istedim evet...amaçsız,konusuz,anlamsız,fütursuzca...Bazen saçmalamak ister ya hani insan içinde ki çocuğu çıkartmak ister belkide veya öylesine...Veya bir mahbub ister yanında birlikte gülüp birlikte ağlayacağı...Gecenin tam da şu saatinde ne istediğini çokta iyi bilemeyen ben bu akşam sadece yazmak istedim işte.İlla bir nedeni mi olmalı? Ya da bir konusu? Hiç durmadan yazabilirimde ben siz okumaya dayanabilir misiniz bilmem :) Yeter artık Berika sus! diyenleri duyar gibiyim ;) Çok sıkmadan son vereyim satırlarıma^^ Cümleten iyi geceler dostlar  önce içinizdeki çocuga ve sonra size :) Güzel kalsın her şey ve herkes...


★★En Emin olana emanet olun ★★

Bunları da Beğenebilirsin

20 yorum

  1. Tam da bloğunun giriş cümlesi gibi "Tamamen içten, yüzde yüz gönülden..." Samimiyete o kadar açız ki samimiyetle küfretsen yine dokunmayacak o derece. Ayrıca bence çoğumuz genelde amaçsız ve çocukça hissediyoruz; ama gizliyoruz bunu:))) Her şey ve herkes güzel kalsın evet. Lütfen öyle kalsınlar... Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı geceler canım benim.İçimizdeki cocuk hic ölmesin bence ve bazen disari cikinca hic fena olmuyor :) Tüm ictenligimle kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  2. Bazen sebepsizce konuşup bağırıp ağlamak istiyorum .. kısacası herşeyi yapmak istiyorum.. Yapıyorum da .. Ama insanlar ... :) Deliyim diye düşünüyor bence. Aslında birilerinin ne dediğine bakmamak lazım , baktığın zaman hep birşeylerinle eksiklik çıkıyor... konuştugun konular , ani duygu değişimlerin diğer insanlar tarafından pekte olumlu karşılanmıyor :) .. Neyse bende çok uzattım .. Sus artık Fatoş dedğini duyar gibiyim :D
    Neyse kuzum İyi geceler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep başkası ne der diye yaşamaktayız maalesef.Boşvermek gerek bazı noktalarda :) Her seye ve herkese inat sen içonden geleni yapmaya devam et canım ;) Huzurlu geceler güzel insan ♡

      Sil
  3. içinizi içinizden geldiği gibi dökmenin mutluluğunu devamlı yaşayın içinizdeki çocuk hiç büyümesin..sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,canım...Allah,içimizdeki çocuğu kaybettirmesin bize...Bir yanımız hep çocuk gibi masum olsun,inşaAllah...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç kaybetmeyelim insallah ablacım :) Sevgiler...

      Sil
  5. insan içindeki çocuğu yaşattıkça insandır bu benim sözüm
    gerçek payı okadar çok ki inan bana sen içindeki çocuğun sesini dinle ondan hiç vazgeçme :) ;) hep mutlu kal inşallah
    Allah'a emanet ol tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim degerli yorumunuz icin :) Allah'a emanet olun sevgilerimle ;)

      Sil
  6. bazen çocuk gibi davrandığımdan ötürü, eleştirilmekten çekinirim, ama sen bana ne kadar doğru yolda olduğumu hatırlattın tatlım, çok öptüm, Allah ıma emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkası ne der diye dusunmeyin her zaman icinizdeki cocuga firsat verin :) Sizde Allaha emanet olun.Sevgilerimle ♥ :)

      Sil
  7. Tamda şuanda yazdıklarını şuramda bir yerde hissediyordum ki yazını gördüm. Bir iki kelam edeyim dedim. Yazınca rahatlıyor insan. Birisi okumasa bile rahatlıyor. Terapi olup çıkıyor. İyi geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz yazın ben hep okurum ;) Gercekten insan rahatliyor.Allah kalemi elimizden düşürmesin :) Sevgilerimle ♥

      Sil
  8. çok güzel bir yazı arada bende bu tarz şeyler yazarım hatta günlük tutardım aklıma o geldi birden yazınızı okurken.
    iyi geceler...
    Şubata da girdik artık herşey gönlümüzce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin herşey gönlümüzce olsun insaAllah :) Cok tesekkur ederim degerli yorumun icin :)

      Sil
  9. Aynen böyle ani bir hisle ben de kendi köşemde bir şeyler karalamaya başladım :)
    Samimiyetinizi sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) sizin kösenizide merak ettim bi ziyaret ederim ;)

      Sil
  10. Çok içten bir merhaba olmuş. Blogunuzu yeni keşfettim. Takipteyim. Ben de sizi blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler efenim ;) Hemen iadeyi ziyaret yapacagim :) Sevgiler...

      Sil