Bir kızın güncesi...

19:31:00

Çok sevdiğim bir dostumun yazdığı bir yazıyı 
sizlerle paylaşmak istedim.Beni kırmayıp paylaşamama müsaade ettiği için kendisine çok teşekkür ediyorum :)  


Bu yolu tanımıyorum ben.O tek başına yürüyen kızı da..Adımları yabancı.Nefes alış verişleri yabancı sesi yabancı.Sahi kim ki o ? Saçlarındaki koku bile yabancı.Kendini bulmaya mı çıkmış.Hiç kendi olabilmiş mi ki ?Epeydir yalnızmış öyle diyor.Her yokuşun sonunda mutlaka rastlıyormuş kendine.Ama bir anlık..Rüya görmekle denk..Kimsesi kalmamış öyle diyor..Dostları varmış var olmasına da ona bu yola çıkarken eşlik etmek istememişler..Kendini bulacakmış ya güya.Bilmiyorum sahi kim bu kız ? Elleri altın sarısı hiç tanıdık değil.Hele gözlerini daha önce hiç görmedim.

Bunları da Beğenebilirsin

9 yorum

  1. Asıl sana teşekkür etmek lazım svgili dostum...Çok sağol...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı,severek okudum.Arkadaşına ve sana teşekkürler,Berika'cığım.Öpüyorum,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Siz bi tanesiniz Mehtap ablacim cok sagolun...Arkadasimda size tesekkur ediyor ;) Allah'a emanet olun♥

    YanıtlaSil
  4. Kimimizin duygularına tercüman niteliğinde

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel yazmis dostun .. dostuna ve sana tesekkurler berikacimm :))

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah Ayşegülcüm...Biz tesekkur ederiz :)

    YanıtlaSil
  7. blogunu yeni keşfettim canım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Seve seve :) Bende her zaman beklerim sizi...

    YanıtlaSil