Anne...

18:19:00

Anne,kendimi dinlemek 
bana iyi gelmiyor mu dersin? 
Evet evet  haklısın 
kendimi dinlediğim zamanlarda
 aslında en çokta 
kendimi dinlemiyorum ben.
Kendimden başka her şeyi ve 
herkesi dinliyormuşum 
çok sonra anladım.
Giderken ceplerime koyduğun,
yanında bulunsun,lazım olur dediğin 
her ne varsa hepsini tüketmişim.
Sen haklıymışsın anne lazım oluyormuş hepsi.
Bakıyorum da bir tek umut kalmış cebimde 
lakin miadını doldurmak üzere...
O da olmasaymış ne yaparmışım ben...
Ya senin varlığın? 
öyle içimi ısıtıyor ki anne,sen olmasan...
Düşünmek bile istemiyorum kötü ihtimalleri...
Duanı eksik etme üzerimden 
bu gurbet ellerde duanı yüreğimde hissetmek
 huzur veriyor bana...
umutsuz kaldığım anlarda,
umudum oluyorlar..
iyi ki diyorum 
iyi ki anneler ve duaları var... 

Bunları da Beğenebilirsin

12 yorum